Splitbus 1957 2260 157hk 229nm
Tybe 1 1958 1200
Ford f100 1964 5700ccm til salg
Det er fra Red9design. Her er linket: http://www.red9design.co.uk/type2.htm
Hilsen Peter 31717970
1795£ puuuh = 17000 dkr + fragt og eksl bremser - men det kører helt sikkert godt..
men totalt set med spindler, bremser,dæmperer, forbro og tandstang - tror jeg ikke det konvetionelle system er billigerer
Er der ikke en her på nettet der har monteret et,tror også det var en rød dobbelkap.
er det ikke den der er billede af claus ?
det er da ikke noget man skal vise frem hvis skat er på pladsen eller synsmand :)))
nej ville også pakke det pænt ind - men det virker jo ;0)
Sig lige til når du har fået det - så kommer jeg forbi og lurer.. LOL
Du er velkommen samba men det bliver vis bilder du får af se sammen med en kold øl :)
Men tak for hjælpen Peterwings og Ib
Nu hvor vi er igen er den nogle der har bygget tandstang på en org. forbro
Kommer den på billede ikke fra england,eller er det bare mig der skal have briller.
korrekt den har UK plader på på billedet Claus - men tror det er den samme bil der er i dk nu , med det styrtøj på, den er ihvert fald mage til - og så mange er der vel heller ikke af dem.
Jeg mener nu også at der køre en eller to rundt herhjemme med den type forbro. Det skulle være meget præcist at køre med efter hvad jeg har hørt.
Ham der har den i danmark,viste billeder,da han monteret styretøjet,tror at han købte den af Lubbe,hvis jeg ikke tag meget fejl.
Hvis ikke lige det er banekørsel vi snakker om, hvad fejler en lettere modificeret VW undervogn så egentlig? Jeg synes der er meget negativ snak om den, men jeg er da blevet meget positiv overrasket over hvor godt det kører, styrer og bremser.
korrekt Rasser - du har set lyset og fået samlet noget godt grej - og tror egentlig ikke de viste system er bedre end noget der er skruet godt sammen, var det fordi det var billigerer måske - men det er det jo ikke , det koster ca henaf det samme.
også bøvlet med godkendelse, det er ikke bøvlet værd vil jeg mene, det traditionelle er heller ikke godkendt dog..
Det negative snak der er om det traditionelle bunder nok i manglende justering, slid og meget andet - har dog selv skiftet til tandstang på det traditionalle system - for at få lidt mere frihøjdre uden af skulle hæve styrhuset - men det var en brøler - tandstangen sidder 4mm højerer end styrhuset gjorde.
det var sgu nogen dyre 4 mm - og den er mega tung og dreje når den ikke triller.
og måske frihøjden er bedre på det omtalte system - det kan være det er derfor det er så eftertragtet..men jeg ved det ikke..
Tror bare der er mange der kører rundt med noget der ikke fungerer ordentligt, men de tror bare det ikke kan blive bedre fordi de kun hører negativt om den org. undervogn.
Vi skal jo huske på at det er 50 år gammel teknik. Det skal jo renoveres før det virker... Igen.
Men det ligner sgu en fed undervogn det der! Ingen tvivl om det. Er vild med alle justeringsmulighederne.
Her er den "danske"
så er den nok monteret i dk - så har du nok ret claus bendix - så er der nok to næsten ens..
på billederne ser frihøjden dog ikke meget anderledes ud end min egen.
Jeg er nu også meget godt tilfreds med min undervogn. Den "klister" bare til vejen i sving mm. Før jeg fik lavet min overvejede jeg om jeg skulle købe den fra Red9design, ikke fordi den fejlede noget men fordi den er fed, men valgte at lave den jeg køre med nu. Og det funger sku, men som sagt skal den være iorden før den funger 112%.
You must log in to post.