kan heller lide ordet: umiddelbart i denne sammenhæng ? ;o)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
kan heller lide ordet: umiddelbart i denne sammenhæng ? ;o)
"S" den kører , men tænker om jeg skal montere elektronisk modul istedet for en platin...
Tænkte det samme... Hvis du har en så fin motor hvorfor kører du så med platin!! Istedet for at skifte filter og rense karburatorer for hver 10km skulle du da bruge lidt tid på at finde ud af hvorfor der kommer snavs i hele tiden.... Rensning af tank kunne måske være tiltrængt??
Men er de der elektroniske tændingsmoduler du kan få gode.. er de nemme at montere.. og hvor køber jeg et godt et henne....
Bilen har stået i 12 år uden at køre så derfor der havde sat sig skidt i karburator og filteret var ekstremt dårligt..
Ja de virker 100% og er en god ide`da det kan være svært at finde platiner af go kvalitet.
Rimlig nemt at montere. Se link :
http://vwnettet.dk/topic/129087
/John
ok det vil jeg gøre, hvor køber jeg et modul henne...? billigst og god kvalitet
ok tak ringer til ham med det samme og bestiller
Så fik jeg sat elektronisk tænding i her til aften og trukket nogle nye ledninger , så nu virker det bare perfekt"S"
Så var der måske alligevel lidt med platinerne selv om de var blevet renset ;-)
/John
Nej det var der ikke men ville skifte platinen da bilen har stået længe"S" men ja måske var der noget med den.. ved det ikke. men det jeg har sat på nu virker perfekt, så rart man kan få hjælp herinde og folk er flinke til at komme med råd.
Men tak for hjælpen John"S" Og jo der har nok været lidt med platinen også.,
You must log in to post.