Tjo den har det fint. Det er indtil videre et kørende projekt hvor jeg laver på den om vinteren og afprøver de ting jeg har lavet om sommeren. Vinterprojekt for denne vinter er type1 gearkasse (DC) og så skal min AN type4 i. Den bliver muligvis lavet til en 1910 ccm.
Hvis jeg når det ville jeg gerne have bygget tandstangsstyrring på også, men det er en måsker....
Motor på lang sigt bliver med 74 mm slag og 96 mm i diameter. 2143 ccm og målet er 110-130 HK med et godt moment.. Den får et farveskift på et tidspunkt, men jeg er ikke helt sikker på den endnu, så den ligger lidt i det uvisse...
Ellers er/var "legepladsen" ment som et sted hvor tossede ideer mm kunne/skulle vendes og brugerne skulle komme med forslag til hinandens ideer sådan at det måske også kunne afføde nogle gode tekniske løsninger på vores allesammens biler.
Det er vigtigt at man holder en god tone i dette forum ellers skal man ikke kommentere noget, da en forkert tone/kritik kan slå selv den bedste ide/løsning ihjel.
Hvis der er nogen som tumler med lidt til vinteren og som måske gerne vil have lidt andre øjne på, så lad os høre....