Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Opråb !! ang. Junkyard

Tags:

(permalink) jpwest Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er nu meget underholdende læsning,men på en sørgelig baggrund,så mange velformulerede indlæg meninger og holdninger,alt denne energi skulle man mene kunne bruges til LANGT bedre formål.

Nå pyt jeg læser med fra sidelinien.

West

Både Rasser og Hendrixx har gennem tiderne haft fede projekter,Rasser med hans første bobbel med 1915 motor i,og Hendrixx som når han går igang lige laver en bil på en måneds tid

(permalink) Nuller Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ja fed læsning men på et sørgeligt grundlag...mener personligt at junkyard skulle fjernes,nu hvor den/dens regler gang på gang er genstand for "ballade"..så er der ikke mere at brokke sig over fra os brugeres side af,og ikke mere at skulle "forsvare" over fra moderatore s side af...
syns det ødelægger mere end det gavner vwnettet med alt den ballade der følger med pga. retningslinjerne mht brugen af junkyarden gang på gang blir omgået/bøjet af den ene eller anden :-S

-------------------------------------------
mobil tlf:42943484
mail:flumguffer@gmail.com
(permalink) mccloud Member
Skrev for 11 years siden | | | |

...mener at junkyard skal åbnes for alt,ligemeget hvad det er...bare med en automatisk sletning af annoncen efter 4 uger,så slipper moderatorene for alt den ævl og bæh.

(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ja og hvis Junkyard slettes, så vil de folk som IKKE kan finde ud af og bruge det bare begynde og poste deres inlæg i de andre kategorier................. for de vil stadig ikke kunne finde ud af det .......og sådan er det bare , for regler gælder i hvertfald IKKE FOR MIG, men de andre !!!!!

Thomas.

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) 11eren Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ja, helt enig i at det er på et sørgeligt grundlag.

Holder personligt meget af VWnettet og læser gerne junkyard, så skal denne side slettes er det da kun for at undgå alt dette.

Nej, jeg ser helst junkyard fortsætter og at både administratoren og moderatorene ligeledes fortsætter deres gode frivillige arbejde.

Henrik

-------------------------------------------
VW T1 1300 automatic 70`
elveren@outlook.dk
(permalink) henrik Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg syntes efterhånden junkyard skal laves om til "ikke luftkølet biler" der er snart flere her end på dba og bilbasen syntes jeg

-------------------------------------------
an gang bobbel altid (uanset stand) bobbel
(permalink) visti Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Slet junk-yard, lav en der hedder værksted og vintage trim. Slut. længere er den ikke.

Folk kan åbenbart ikke forstå det, så må jo åbenbart sættes begrænsninger for dem.

-------------------------------------------
Heavy Metal, Nogle Høre Det... Mens vi Andre Køre Det"
Aalborg - Flat IIII Garage
60664489 - Vis
(permalink) Larsson Member
Skrev for 11 years siden | | | |

HeHeHeHe....sidder her klokken lidt i langt over min sengetid og hygger mig igen på VWnettet.

Elsker bare når en eller anden køre helt af sporet over hans annonce er slettet :)
Beskyldningerne flyver, dramaet fortsætter.....det er jo bedre end glamour det her.
Den er med sikkerhed på ca. 1-2 gange om måneden, og det er fed underholdning at læse med i.

Personligt forstår jeg ærlig talt ikke hvorfor man ikke bare har givet Junkyard fri forlængst.
Hvis man sletter tråden, så begynder folk jo bare at skulle flette-gemme disse ting i alle de andre tråde, og det er sgu da langt værre.
Så bliver der endnu mere at lave for Admin's og Mod's, som må have det hårdt nok kan jeg forstå.

Giv Junkyard fri....så var der jo INGEN klager/beskyldninger/drama mere....
Og så samlede man jo ALT dette tilsyneladende meget farlige FyFy-ikke-luftkølet-eller-VW-relateret skidt ÉT sted.

Alle de fissefornemme som KUN vil se på VW ting, kan jo så bare vælge Junkyard tråden FRA når de surfer rundt.
Og alle dem som synes det er sjovt at prøve og sælge naboen (vil gerne af med min) ja de kan så bruge Junkyard.
Mange af dem der bruger VWnettet vil jo åbenbart gerne have en "regel-fri" tråd.
Det kunne jo være der var en som skulle bruge lige netop de 10 ruller tapet som en anden herinde har i overskud.
Ville det så ikke være cool at kunne hjælpe?

"VWnettet - connecting people"

Men istedet er der jo nærmest gået politisk magtspil i det :)
Vestager står bare i sit tårn og siger "sådan er det bare!"
Det er lige som om at man tænker "det vi gør virker ikke rigtigt.....så det bliver vi bare ved med!"

Jeg er personligt godt underholdt over dette, men hvis man nu var liiidt smart, så var løsningen jo ikke ligefrem Rocket Science :)

Og kom endelig med spydige bemærkninger, beskyldninger om at jeg er i lommen på Anti-VW-mafiaen og den slags, trænger sgu til en go' griner :)))

(permalink) Niels_Kristiansen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hørt
Jeg nyder også vwnettets svar på Uffe Buchard og Jim Lyngvild kommenter på hvad der yt og nyt samt god stil. Der er ikke noget så dejligt som smagsdommer og folk der ved bedst :-)

-------------------------------------------
niels.kristiansen@gmail.com 2893-1000
http://www.facebook.com/niels.kristiansen1

Reply

You must log in to post.