hvis du mærker på din orginal blinkerarm, at den kan klikke, så har den ikke kontakt i bunden - har du ikke den tilhørende orginale kontakt , så burde der ikke være boret huller i bunden til skruer til fodkontakten, hvis den er født med op og nedblædnding ved rattet - har du skiftet bundepladerne, tjah så er du fucked..
som udgangspunkt har en euro bus lyskontakt i bunden før august 1965..
og en USA bus før aug 64 - kommer lidt an på om den er født som eksport model eller
intern tyskerbus. - der kører en del tyskerbusser i US som er bragt hjem fra de tyske US baser, så det er kun en tommelfingerregel - derfor de første omtalt tommelfingerregler.
Agust 65 og frem har stelnummer: 215 019 888 og opefter
arrrh - DEEEEN lyskontakt - forget about it så ;0) den kontakt du har billed af har intet med lyset at gøre. interiør lyskontakten sidder på siden af speedometerhuset, måske den viste kontakt er til noget ekstra lys af en art.