Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

P.... træt af skod stumper :-(

Tags:
No tags yet.

(permalink) HNC Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Selvfølgelig er der kunder til kvalitet! Det er kun et spørgsmål om at udfase det skod der alligevel ikke duer, og kun føre noget der er i orden - det kræver bare at branchen som sådan indfører et moralkodeks, der f.eks. klassificeret produkterne og afholder sig fra ukritisk at lange elendige varer over disken! Og selvfølgelig kræver det også af os forbrugere at vi siger fra, når det så sker.

Om priserne på bilerne skal op? Det giver vel sig selv når sælger argumenterer for det han sælger, men nu skal man jo aldrig give sig til at lave gamle biler for pengenes skyld - dér taber man sgu nok uanset om det er lavet af det nuværende skod og blik eller gjort ordentligt.

Men igen: Jeg mener ikke nødvendigvis at der er behov for at priserne på stumperne behøver at gå voldsomt op. I ovenstående eksempel med gearkasseophænget, kunne distributøren f.eks. vælge en løsning der var 100% dyrere ab fabrik og derved betale ~20,- til producenten - med en efterfølgende udsalgspris på måske 140,- - OG samtidig tillade sig at stille krav til andet end produktionsprisen! Distributøren opnår reducerede omkostninger til reklamationer og en betydelig større kundetilfredshed - og vi, tja, vi behøver blot at montere delene og glemme dem, ganske som det burde være!

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) HNC Member

Kaj, hvor der det så man finder de dele? Jeg vil gerne handle samme sted som dig!

61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) Frank_Andersen Member

Nå nu skulle jeg så tage de to viskerarme i brug på min speedster, tidligere nævnt her i tråden. HA! De er for brede og kan ikke sættes ind i klipsen på viskerbladene.

Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) John Pedersen, Skagen Member

Justkampers oplyser producenten af alle deres dele.
Bla af den grund handler jeg mest der - det er dejligt at kunne navigere uden om Klokkerholms blikdele der passer som vinden blæser.
Justkampers får selv fremstillet en håndfuld pladedele, som er i en noget bedre kvalitet ( så det med at alle sælger de samme dele passer ikke).
Vil man have en reservedel i super kvalitet, så kig i tyskland (feks Werk 34)- der finder man ofte nos originale eller super brugte dele

/John

25709453
I'm the only BAY in the village

Reply

You must log in to post.