Vil det sige at du stikker en strømfordeler ned i en motor og så håber den kan køre?
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Vil det sige at du stikker en strømfordeler ned i en motor og så håber den kan køre?
nej har da forsøgt med prøve lampe og søgeblad og det er lykkes efter endnu engang hvor jeg pillede tomgangs skruen ud og denne gang kunne man ligefrem se der sad noget i den så med en hjemmebikset kompresse (har nemlig ikke en) af noget t-hansen luftnoget lykkes det og blæse den ren så nu står bob og tøffer glad og til freds som en anden fiskekutter ude i garagen og hold da op jeg har lært en masse de sidste par dage har ligefrem lyst til og prøve og stille ventieler selv :-) der er dog en masse andet arbejde som jeg nok også hellere må se lidt på inden ukrudtet overtager totalt men 1000 tak for hjælpen til alle der har bidraget (og kommer jo nok igen) :-)
Roundup
hehe så dør alle blomsterne jo også og som den goffy jeg er kan jeg både lide blomster og biler :-)
Blomsterne.? Er du en pige?
Frank - du har vist ikke mødt Fedtmule i virkeligheden :-D
hehe kunne være jeg skulle lægge vejen forbi ham Frank der og se om han bliver til en pige når jeg træder ind af døren og nej Frank hedder forresten også selv Frank og er næsten 2 m høj er har en fedtmule tattoo og kan godt lide duften af blomster blev dog på et tidligere tidspunkt i mit liv kaldt Brutalis hvilket selvfølgelig intet har på sig :-)
:-) kombardo. Så skal jeg få din bil til at køre.
hehe det lyder da som noget af en invitation kan man så også få kaffe :-)
Jada
huh det lyder ikk så tosset :-)
bliver nok nød til enten og få dit tlf nr eller email har lige drejet på den vingemøtrik ved koblingsarm og nu børster den ikke tænder mere i bakgear men hvordan dælen får man pedaler til og stå lige op og kunne måske være rart nok og få en vw kyndig til og kigge på potten og se om der er mere der halter den rykker lidt i rattet men har bestilt en ny dæmper ved kit og bug så det kan vel hjælpe lidt og har du ikk lige et billede af hvordan man skifter sådan en fyr :-)
28730159
fino tak for det ringer lige senere i dag :-)
You must log in to post.