Det kan du sagtens. Hvis du vil køre med til cruise, skal du bare komme inden kl. 11.
Vi regner med folk er tilbage på pladsen ca. kl. 14.
Det kan du sagtens. Hvis du vil køre med til cruise, skal du bare komme inden kl. 11.
Vi regner med folk er tilbage på pladsen ca. kl. 14.
Har meldt mig til og overført penge fra lørdag til søndag..:)
Så må vi se om jeg får tid..
Håber det..:)
Hej,
Vi lukker for tilmelding på http://copenhagenwings.dk/_bugsfunny i morgen d. 27/6 kl 14.00 af hensyn til bestilling af morgenmad. Har du tilmeldt dig, men ikke fået betalt, så skynd dig at gøre det.
Hvis du næste weekend ægrer dig over, at du ikke nåede at få tilmeldt dig og gerne vil deltage, så kan du betale i indgangen, samme pris blot uden morgenmad.
Vi har problemer med udsendelse af de automatiske mails vedr. betaling fra bugsfunny@cop[osv].dk til alle mail adresser administreret af Microsoft, så som hotmail, live, msn etc. HVIS du er tilmeldt og IKKE har modtaget en mail vedr. betaling fra Bugs Funny eller Mette Egeskov, så må du meget gerne give besked enten her i tråden, via vores mail eller på vores Facebook side, så videresender Mette den til dig.
Vi ses næste weekend!
Er der nogen som der kan have et telt med fra Randers til mig..?
Hej.. Jeg skal lige høre. Vi har ikke fået os tilmeldt, er der plads til en enkelt bus mere på pladsen fra fredag aften til søndag? Kim
Kew har bestilt plads men kan ikke komme, så snak med ham..:)
Du kan sagtens betale ved indgangen. Der er bare ikke morgenmad.
Fedt fedt fedt, så ses vi :-)
Er det 150kr kun hvis man er der lørdag??
Tak for en dejlig lørdag i Lynge :) Møg hyggeligt
Og lige et billede fra Hillerød på TV2 Lorry !
Daniel
Copenhagen Aircoolers
Tak til alle gæsterne der kiggede forbi pølsevognen.
Håber maden smagte :)
Tak for et Super Træf, og en GOD Stemning
Tak for et besøget til jer alle sammen.
Kæft hvor er det fedt at se alle bare har hygget sig!!
Her er lige hele klippet fra Tv2lorry!
Tak for en fed weeekend!
Copenhagen Wings
http://www.tv2lorry.dk/artikel/223158?autoplay=1&video_id=92853
Der skal også lyde et stort tak for en super hyggelig weekend herfra.. Tak til Wings for deres gode arbejde og tak til alle for god stemning.. Hilsen fra Anne-Mette og Jan
You must log in to post.