Ikke låget på luftfilteret, men låget på karburatoren.... Den sidder fast med Ca 5 stk 5 mm skruer, tragtene skal også afmonteres.
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
Ikke låget på luftfilteret, men låget på karburatoren.... Den sidder fast med Ca 5 stk 5 mm skruer, tragtene skal også afmonteres.
Ikke låget på luftfilteret, men låget på karburatoren.... Den sidder fast med Ca 5 stk 5 mm skruer, tragtene skal også afmonteres. Og hele filteret.... Husk at blæse karburator " hullerne" rene.
Har desværre ikke et billed, men de er ca 25mm lange.
Kan det ha været de lange rør? Så lige at jeg efter at have afmonteret filtre havde fået rykket et tændkabel af (spørg mig ikke hvordan) derfor ville jeg lige tage en tur mere med rensede rør... Og nu kører den super (som før)!!
Jamen hvis det virker er det jo super....
Yeesss!!!! Er en lettet mand...
Har altid haft lidt problemer med at jeg skal trykke speederen roligt ...fx op af bakke... Hvis jeg bare trykker hurtigt i bund, så klaprer den lidt.
Kan det være være samme årsag som du siger?
ja .jeg skulle lige til at spørge om alle tændrørskabler sad på..nå husk 95 oktan
Tro mig - de er tjekket 400 gange og endda skiftet. Ved førnævnte prøve tur gik det bare lidt hurtigt :-)
ja ja lidt sjov skal der jo til .
Og jeg synes pludselig alting er sjovt igen
Så har du vel pakket rebet sammen igen? c")
Som jeg forstår det er det hoveddysen/rør du har renset.
tomgangsdysen sidder på siden af weberne.
Dejligt den køre igen:-)
Edit...
You must log in to post.