Ja de skal bare bøjes lidt. Jeg endte faktisk med at skære mine fri fra beslaget ude på motorgaflerne og svejse fast igen i ny position. Så kunne jeg flytte dem lidt bedre, og derved også justere beslagene lidt længere op og få en bedre camber vinkel på hjulene. Hvis du justerer selve IRS beslaget op, så får du mindre negativ camber, og hvis du justerer det ned så får du selvfølgelig mere negativ camber. Jo mere du sænker den i bag, jo mere har du behov for at justere IRS beslaget op. Men hvis nu du bare holder dig ca til std. højde, så er det slet ikke noget problem at få en fin camber vinkel på baghjulene.
Og som Lars også siger, så bank dem helt ind mod motorgaflerne. (som du også viser på dit sidste billede)
Det kommer til at køre som en helt anden bil. Glæd dig :-)
Når først man har været gennem besværet med at ha fundet alle de nødvendige stumper, og fået det hele monteret, så er der nærmest kun fordele. Eneste ulempe er at det ikke er helt så nemt at køre ekstremt sænket med IRS, der har straigtaxle lidt nemmere til at få lidt frigang selvom den er sænket HELT i kælderen.
Men ellers er det superfedt, masser af fordele:
- Klart bedre køreegenskaber
- Hurtig skift af gearkasse
- Er stadig på hjul selvom gearkasse er ude af bilen
- Kun olie i gearkassen, så færre utætheder ;-)
- Justering af cambervinkel på baghjulene
- Mulighed for at køre enten std. højde eller sænket, uden at få en underlig camber vinkel på baghjulene.
- "frit" valg mht. gearinger
- Mere lydløs
- osv. osv. osv. :-)