tøm tanken på m ny benzin samt ny olie og nye rør drej nøglen
Står der flere busser af samme slags, hvor du fandt den.... ☺
Ja, skift olie, benzin og bremsevædske. Nye benzinslanger, find ud af om den kan bremse og så ud at køre ☺
Den ser rigtig fin ud.
Hagen , havde manden flere ville jeg ha købt dem :-)
fandt den i trondheim / norge og den var ik helt billig
men skal bruge den til et større projekt
M
Nå men fin er den... misundelse er en grim ting...
Tjek batteriet, tjek benzin slanger, giv motoren det helt store motorservice,
Nyt benzin og benzin filter..
kew :-) korrekt
min gl Mercedes var lidt for stor til min trailer
men var også en tro kopi af en porsche brugte den gang
Porsche classic lavede alle klister mærker til min mercedes, da de var lidt int i projektet, den havde kun kørt 11.000km fra ny
men den er nu solgt, og derfor VWt2 da den er lidt mere "handy" at ha med rundt på messer
M
jeg spørg lige de kloge her :-)
1 Jeg vil tøris blæse hele bunden af bilen MEN
i hva "finish" blev de leveret i org ab fabrik
kan se den har noget sort gummi hud, el stod de rå i bilens farve
bilen skal ik køre meget
2 vil rense og omlak last rummet ,nogen der kender farve kode på den beige farve
Jeg ville skifte udstødventilerne og kont. ventilstyrene. Husk du for ingen advarsel mod et tabt ventilhoved kun at turen slutter.
Kan kun anbefale tøris det er godt men regn med den skal males i bunden. Det kan ikke undgås noget af maling hopper af selvom der ikke er rust. Min er en tør import fra cali havde helt forstenet gummihud i hele bunden og ingen rust i bund men lakken slap nogle steder.
nice bus :o)
Fandt denne 67er her på en huggerplads i Holbæk i 1997, da havde den stået i 17 år, satte strøm på og hældte en sjst bensin i karburatoren, kradsede lidt på platinerne, og startede den, fik den dog transporteret hjem på en trailer, da de gl diagonal dæk var mørnet op, havde den stående et par år og solgte den sammen med 8 paller reservedele og en del motorer til Jylland,bilen fik renset oliefilter, og ny olie,samt 4 bedre dæk, og blev læsset med reservedele, og blev kørt til Silkeborg
Jeg fik bilen for 4000 kr. og solgte det hele for 10.000 kr,ak ja, man skulle nok havde gemt det, med den prisstigning der har været på vw ting.Jeg mener den senere blev solgt til England, men er ikke helt sikker.
Så kom bilen hjem
der er et stk vej til Trondheim :-)
den er altså 44år , alt står som nyt selv gummi listerne er bløde endnu
alt krom er perfekt ikke en bobbel el lign
motor og gear er ude nu , bliver sendt til komplet tjek
bilen er klar til tør is blæs i næste uge engang
og så skal den har en udv. omlakering
1 hva er farve koden/ ral på den beige farve der er i vare rummet
2 hvor ser man farve koden på selve bilen ,
3 kan man via vw bestille sådan en fabriks leverings seddel
4 hvor er det bedst at købe gummi bøsninger, støddæmper, mm i EU! tænker kvalitet
ik noget JP group el USA import tak
M
Hvem bruger du til tøris?
Vil det ikke være synd at omlakere den, når den står så original ?
Men ellers en super lækker bus
Bedre bliver det næppe... Tillykke herfra!
Mr Gaffa - et firma i BERLIN !!
Holger helt enig MEN den har et par huller fra et par sirener i taget
samt få / huller bilka buler, og det er kun en udvendig tur den får samt bunden og bagage rummet
nogen der ved hvor man ser farve koden ! :-)
M
Hvilket firma i Berlin?
Min Kombi er L275 inden i.
Subhuman - det er det her firma http://i-s-c-gmbh.de/ i berlin
bussen er leveret , det kan norm gøres på 1 dag men da jeg skulle vidre
henter jeg den om en uge
pris ml 800 til 1300 euro + 19% tysk moms
skulle efter sigende være en af de bedste til det
vi får se , kunne i hvert fald ik finde nogen i DK
udstyret er pudsigt nok dansk produceret fra Ice tech
M
Jeg brugte ham, også ICEtech maskiner klares på 1 dag
https://www.facebook.com/pages/Djurs-Antirust-Servicecenter/832063390192663?fref=ts
http://djursantirust.dk/torblaesning.html
Han kan efterbehandle med washprimer og fyller hvis det ønsker 8 lifte er i gang.
Han kan også komme hjem til jer hvis i har en lift ;)
Så er vi tilbage fra Berlin
Bussen er som ny i undervogn, Virkelig som ny
så har besluttet at der intet skal laves på den, da alt er perfekt og vil bare holde den original , ud over en udvending omlak i samme farve ral 300
udover bezin rør som bliver skiftet for en sikkerheds skyld
alt står som da den forlod fabrikken , der er aldrig skiffet noget på den
att Mr. Gaffa -djurs anti rust skulle nok holde sig til 2 lifte frem for 8
og være lidt bedre til at vende tilbage, eft 10 opkald gav jeg op
dog til hans forsvar havde han ringet tilbage og lagt besked, men da var jeg over alle bjerge
til info blev det 850€ i berlin og det tog en hel dag fra kl 8 til 17
M