[quote:06efa0b497="Transporter1968"]Takker..hvordan gjorde du det?[/quote:06efa0b497]
Hvis du trykker på den "knap" jeg har makeret med rødt så kommer der en bjælke op som man kan skrive linket i hvorpå man kan se det som et billede når man åbner din tråd
Den larmer mindre, har fået bedre træk, kan mærke det i 3..Nu kan naboerne ikk klage mere. Ja, bussen er lav...sådan som den skal være :D
Hella´erne bliver på men der mange tislag på sumpemakedet ved city 2...
Så er den kommet ud igen. Jeg har fundet et skydetag fra en polo som jeg regner med at smide i. Min 1914 motor er klar og jeg mangler at lappe min skydedør, det sker i morgen. Der kommer snart nogle billeder af min nye motor. Jeg er snart klar til træf! Kom så med den 8 års synsregl!
(permalink)micha racingMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
:twisted: du svejser sku da ikke et skydetag i fra en polo det er fandme synd....når man tækkker på bilen ellers er original ..
det kan man da gøre på 74-79 bus ....
ps men det er bare min mening ....please don´t cut
mvh trl
------------------------------------------- vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Sagen er den at for mange år siden blev der monteret et lille hævehag/ventilation i loftet. (lille= 40x40 cm.) og det er møggrimt. Så jeg står enten med et uorgi. skydetag eller en grimt og uorigi. ventilation!!
Her kan du se det.
[img:7279d8b257]http://www.gearheads.dk/nuke/files/cnv0001_196.jpg[/img:7279d8b257]
Desuden har jeg givet det silikone for at det skal være tæt så det har ingen funktion. Havde det ikke siddet i std. havde jeg bare ladet taget være, men nu vil jeg af med det og et skydetag er en mulighed.
(permalink)micha racingMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
:wink: det var nu heller ikke for at skælde ud men synes bare at det ville være synd , men kan godt se at det andet ikke er fedt...
mvh trl
------------------------------------------- vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Nej, jeg står lidt i et dillemma..Enten at sætte et uorg. skydetag, hvilket er fedt nok men måske sænker prisen. Men nu skal den heller ikke sælges, det må jeg ikke. Anden mulighed er at finde et tilsvarende ventilations-tag og så sætte det i. Men nu kan jeg få et skydetag til 1200 kr, så det er billigt nok. Jeg vil bare have et tæt tag. Jeg ville allerhelst have at det aldrigvar sat i.
Det er jo et rullende projekt, så i dag har jeg skiftet den møre forrudeliste.. Jeg regnede med at den ville være plumrådden under listen, men forbavsende var det kun overflade rust som blev slebet væk og så fik den en gang tectyl på spray.
[Det er blevet super pænt syns jeg selv.
Så er der også en opdatering på min 1915 motor, som nu har to dobbelte 40 idf´'er og ignitor. Har i ikke ignitor, så K