Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  T 4 motor projekt

Tags:

(permalink) Mark S Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:0d9356bc42="GetBackOnTrack"]Er lidt nysgerrig, hvor har du fået alu ventildækslerne fra? og hvad måtte du slippe for sådan et sæt??

Ser ellers fint ud det du laver..

Vh Spring[/quote:0d9356bc42]
1000 kr hos Hr. Alstrup mener jeg.
(permalink) PBJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
formel til udregning af ccm og kompression
http://www.aircooledtech.com/calculating_cr/

Preben
(permalink) cardude Member
Skrev for 18 years siden | | | |
alu dækslern er fra ebay. 93 dolars m. fragt. (sættet var incl alt der skal bruges og er nyt)

fra

pimppride@vwispwest.com

ende på ca 600 kr.


projektet hviler pt i min garage. jeg venter på en slange fra csp med 10x1K gevind i han i den ene ende og hun i den anden ende.

udover det så har jeg ombestæmt mig for hvorledes at skjoldene skal males så det billede jeg har uploadet hvor skjoldet er malet sølv. efter alle kunstens regler med grunder farve og så klarlak. ja det er slebet af igen. opdatering kommer når jeg er færdig med at male det anden gang.

de 2056 ccm er fremkommet med en ny 71mm krumbasse, da ingen på vwnettet detsvære havde nogen krumbasser, samt et Cylindersæt med flade stempler og 96mm boring.

blokken kræver ingen bearbejdning for denne ccm forstørelse.

de kloge hovder siger at den får 120-130 hk. jeg satser personligt på at den nok runder de 100 hk. og et pænt bundtræk.

benzinøkonomien har jeg absolute ingen anelse om. men det handler jo meget om hvorledes at man kører motoren.

og eftersom at den skal side i en buggy så kommer den jo nok til, at få lov til at vide, at den lever, når først at den altså er kørt til.


EDIT:

SIDSTE NYE:
http://vwnettet.dk/forum/topic/22191

Reply

You must log in to post.