Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  T 4 motor projekt

Tags:

(permalink) Mark S Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:0d9356bc42="GetBackOnTrack"]Er lidt nysgerrig, hvor har du fået alu ventildækslerne fra? og hvad måtte du slippe for sådan et sæt??

Ser ellers fint ud det du laver..

Vh Spring[/quote:0d9356bc42]
1000 kr hos Hr. Alstrup mener jeg.
(permalink) PBJ Member
Skrev for 19 years siden | | | |
formel til udregning af ccm og kompression
http://www.aircooledtech.com/calculating_cr/

Preben
(permalink) cardude Member
Skrev for 19 years siden | | | |
alu dækslern er fra ebay. 93 dolars m. fragt. (sættet var incl alt der skal bruges og er nyt)

fra

pimppride@vwispwest.com

ende på ca 600 kr.


projektet hviler pt i min garage. jeg venter på en slange fra csp med 10x1K gevind i han i den ene ende og hun i den anden ende.

udover det så har jeg ombestæmt mig for hvorledes at skjoldene skal males så det billede jeg har uploadet hvor skjoldet er malet sølv. efter alle kunstens regler med grunder farve og så klarlak. ja det er slebet af igen. opdatering kommer når jeg er færdig med at male det anden gang.

de 2056 ccm er fremkommet med en ny 71mm krumbasse, da ingen på vwnettet detsvære havde nogen krumbasser, samt et Cylindersæt med flade stempler og 96mm boring.

blokken kræver ingen bearbejdning for denne ccm forstørelse.

de kloge hovder siger at den får 120-130 hk. jeg satser personligt på at den nok runder de 100 hk. og et pænt bundtræk.

benzinøkonomien har jeg absolute ingen anelse om. men det handler jo meget om hvorledes at man kører motoren.

og eftersom at den skal side i en buggy så kommer den jo nok til, at få lov til at vide, at den lever, når først at den altså er kørt til.


EDIT:

SIDSTE NYE:
http://vwnettet.dk/forum/topic/22191

Reply

You must log in to post.