alu dækslern er fra ebay. 93 dolars m. fragt. (sættet var incl alt der skal bruges og er nyt)
fra
pimppride@vwispwest.com
ende på ca 600 kr.
projektet hviler pt i min garage. jeg venter på en slange fra csp med 10x1K gevind i han i den ene ende og hun i den anden ende.
udover det så har jeg ombestæmt mig for hvorledes at skjoldene skal males så det billede jeg har uploadet hvor skjoldet er malet sølv. efter alle kunstens regler med grunder farve og så klarlak. ja det er slebet af igen. opdatering kommer når jeg er færdig med at male det anden gang.
de 2056 ccm er fremkommet med en ny 71mm krumbasse, da ingen på vwnettet detsvære havde nogen krumbasser, samt et Cylindersæt med flade stempler og 96mm boring.
blokken kræver ingen bearbejdning for denne ccm forstørelse.
de kloge hovder siger at den får 120-130 hk. jeg satser personligt på at den nok runder de 100 hk. og et pænt bundtræk.
benzinøkonomien har jeg absolute ingen anelse om. men det handler jo meget om hvorledes at man kører motoren.
og eftersom at den skal side i en buggy så kommer den jo nok til, at få lov til at vide, at den lever, når først at den altså er kørt til.
EDIT:
SIDSTE NYE:
http://vwnettet.dk/forum/topic/22191