Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Min nye Karmann Ghia Nye billeder 29/8-08

Tags:

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
8O Ahr er du ikke lidt FARVET :wink: I dette emne Kåre, det er jo din bror's vogn bad karma :roll: He He!!! Men cool er den i de farver det er helt sikkert, bad ass lakering 8)

mvh
Mads
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 19 years siden | | | |
:roll: Hmmm undskyld så :wink: hvis du havde håbet at være annonym resten af dine dage :lol: HE HE.......
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) bad_karma Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ja ja kedelige biler er det i hvertfald ikke i vores familie.. :D
Sune
(permalink) Thomas Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ville det ikke være en ide at få en lukket garage til bad carma, så den ikke står med sne på sig :D :D :D
Mvh Thomas
-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
(permalink) bad_karma Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jo det ville det da så afgjort, men lad os nu se hvad det bliver til :wink:
Sune
(permalink) Bubjim Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Der skulle også være kommet en ny farve som gik mellem noget sort, sølv og rød for ikke så menge penge...
Men jeg er helt sikkert til en enkel farve på den slags bil...Den sølvgrå som er blevet vist er godt nok lækker...(Måske fordi min egen vogn er sølvgrå... :D ) Ellers den creme farvet...

Hmm...Bare lidt galle fra mig...

Jimmy
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 19 years siden | | | |
Farver er noget svært noget, og noget meget individuelt noget. Det har vi vist også snakket/skrevet om en milliard gange før.

Hvis bilen laves med henblik på et evt. videresalg så tror jeg den omtalte lak er et dårligt valg, den vil muligvis afskrække nogle potentielle købere.

Men hvis du laver bilen for dig selv og for at bruge den og nyde den og du synes det er den vildeste lak i verden og lige det du drømmer om, så er det da bare afsted til autolakereren.
Bare husk på at du gør det for DIG SELV og glem så alle de andre kommentarer om hvad andre synes du bør eller burde have gjort.

En ting er helt sikkert hvis du vælger den lak er der i hvert fald ikke andre ghia ejere, der kan beskylde dig for at være mainstream ej heller copycat.
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Steven Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:d601ac765e="Mette"]Farver er noget svært noget, og noget meget individuelt noget. Det har vi vist også snakket/skrevet om en milliard gange før.

Hvis bilen laves med henblik på et evt. videresalg så tror jeg den omtalte lak er et dårligt valg, den vil muligvis afskrække nogle potentielle købere.

Men hvis du laver bilen for dig selv og for at bruge den og nyde den og du synes det er den vildeste lak i verden og lige det du drømmer om, så er det da bare afsted til autolakereren.
Bare husk på at du gør det for DIG SELV og glem så alle de andre kommentarer om hvad andre synes du bør eller burde have gjort.

En ting er helt sikkert hvis du vælger den lak er der i hvert fald ikke andre ghia ejere, der kan beskylde dig for at være mainstream ej heller copycat.[/quote:d601ac765e]

Hej

Jeg er helt enig, den skal nemlig ikke sælges.

Hilsen Steven.
(permalink) hottentot Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:f0c833f5f4="Hardcore"]
-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Peter "Hottentot"
(permalink) Steven Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:1fc8a55676="hottentot"][quote:1fc8a55676="Hardcore"]
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Nej, ikke her! Jeg prøvede til gengæld her http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15917&start=15 men desværre uden held, HAHA!!

Mvh. Kåre
(permalink) hottentot Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ha Ha stort Kåre den tråd havde jeg sgu ikke set.
-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Peter "Hottentot"
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Glad for at denne vogn har fået et kærligt hjem efter sin omtumlede tilværelse de sidste par år.

Og er der ikke noget med at du plejer at gøre dig vældig umage med bilerne(?), så jeg er sikker på den bliver fin!
(permalink) Steven Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:90a1c7a5f7="JK"]Glad for at denne vogn har fået et kærligt hjem efter sin omtumlede tilværelse de sidste par år.

Og er der ikke noget med at du plejer at gøre dig vældig umage med bilerne(?), så jeg er sikker på den bliver fin![/quote:90a1c7a5f7]

Hej

Jo, jeg vil helst have en bil der er så perfekt som muligt.

Hilsen Steven.
(permalink) Henriksen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Fed indstilling - Den kan jeg kun bakke op om.

Ville ønske at jeg selv havde det lidt mere på den måde...

Henrik H.

- og fedt med flere Ghia´er.

Har ikke set den "Gamle Møller Ghia" i mange år, så det bliver fedt at se den på gaden igen, en dag...
(permalink) Steven Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:4f8c519aa6="Henriksen"]Fed indstilling - Den kan jeg kun bakke op om.

Ville ønske at jeg selv havde det lidt mere på den måde...

Henrik H.

- og fedt med flere Ghia´er.

Har ikke set den "Gamle Møller Ghia" i mange år, så det bliver fedt at se den på gaden igen, en dag...[/quote:4f8c519aa6]

Hej

Du må lige forklare mig hvorfor den bliver kaldt "Gamle Møller Ghia"?
Den skulle gerne være på gaden til sommer.

Hilsen Steven.
(permalink) Scharling Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det bliver den fordi det var Anders møller der bygged bilen, det var i starten af 90èrne.

Det er nok en af danmarks mest vindende biler.
Den vandt stortset næsten alt i danmark og på mantorp og andre steder hvor den kom hen i starten af det årti.

Ved der eksistere billeder fra Bug Bash ( Hvis nogle kan huske det ) hvor den rigtig er gejlet op !!
Med glas under bilen og dækkene taget af osv. Dette eksistere desværre ikke mere i dk ?? ( Dengang blev der sku gjordt noget ud af det )

Der må være nogle af de " Gamle " der har nogle billeder af bilen fra dengang.

Har kigget mit billed arkiv igennen, uden resutat.
Men jeg var jo heller ikke så gammel dengang, Det er jeg for øvrigt heller ikke nu !!!! :roll:
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Der var engang....

[img:208586c2a8]http://www.bugrun.com/bilder/1990/danskgronghia.jpg[/img:208586c2a8]
(permalink) Scharling Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Lige netop!!
Og kan jo kun opfordre folk til at lægge deres gamle billeder ind i billed arkivet.
Fra div. gamle træf. bare bed en af Adminerne om at lav en ny mappe på det træf du har billeder fra.
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Steven Member
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:85a23eb7e5="Scharling"]Lige netop!!
Og kan jo kun opfordre folk til at lægge deres gamle billeder ind i billed arkivet.
Fra div. gamle træf. bare bed en af Adminerne om at lav en ny mappe på det træf du har billeder fra.[/quote:85a23eb7e5]

Hej

Ok, så blev jeg lidt klogere.
Hvis der er andre der har billeder af den, må de gerne maile dem til mig.

Hilsen Steven.
(permalink) Steven Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hej

Så blev rusten lavet færdig og den er blevet slebet, de fleste steder helt ned, da der var fugtknopper i malingen.
Her er nogle billeder.

Hilsen Steven.
(permalink) Steven Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Flere billeder!!!
(permalink) Steven Member
Skrev for 18 years siden | | | |
!!!
(permalink) Steven Member
Skrev for 18 years siden | | | |
:D

Reply »

You must log in to post.