[quote:6ae43e0936="LowriderMac"]Vi får se til sommer når min motor er gennemtestet. :-)
Jeg vil vædde en kasse øl på jeg aldrig får ødelagt den, medmindre jeg bliver for overmodig med trykket. Men det gør jeg ikke...
Når jeg har hygget mig med mine 200 hk, så vil jeg lave en ny stroker motor med turbo og gå efter noget rigtigt vildt.
Alt kan ødelægges...Der skal bare den forkerte bag rattet.[/quote:6ae43e0936]
Det vil jeg da gerne være med i... det lyder som et spændende væddemål.
Jeg vil så til gengæld også vædde på at den ikke er på gaden og kørbar allerede til sommer den motor der!
Hvad motor bliver den bygget på - T1 1914 eller T4 2.0 motor, og må vi ikke se lidt foreløbige billeder af hvordan arbejdet skrider frem med den ?
anyway.
Rolf - du har fat i lidt af det rigtige.... det var oppe i de høje omdr (over 5500-6000) at den næsten ingen benzin fik. Men jeg mener at det var Scooters der fik for lidt i mellemområdet, eller husker jeg forkert her ?
Men vi havde da noget besvær med at få den dyset, vi måtte helt ned i en 160 luftdyse før den fik det foder den skulle ha.
Jeg vil vædde en kasse øl på jeg aldrig får ødelagt den, medmindre jeg bliver for overmodig med trykket. Men det gør jeg ikke...
Når jeg har hygget mig med mine 200 hk, så vil jeg lave en ny stroker motor med turbo og gå efter noget rigtigt vildt.
Alt kan ødelægges...Der skal bare den forkerte bag rattet.[/quote:6ae43e0936]
Det vil jeg da gerne være med i... det lyder som et spændende væddemål.
Jeg vil så til gengæld også vædde på at den ikke er på gaden og kørbar allerede til sommer den motor der!
Hvad motor bliver den bygget på - T1 1914 eller T4 2.0 motor, og må vi ikke se lidt foreløbige billeder af hvordan arbejdet skrider frem med den ?
anyway.
Rolf - du har fat i lidt af det rigtige.... det var oppe i de høje omdr (over 5500-6000) at den næsten ingen benzin fik. Men jeg mener at det var Scooters der fik for lidt i mellemområdet, eller husker jeg forkert her ?
Men vi havde da noget besvær med at få den dyset, vi måtte helt ned i en 160 luftdyse før den fik det foder den skulle ha.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia