Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Tips og tricks til VWnettet

Tags:

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hørt!!
(permalink) Mr-M Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Rigtig god ide - ingen links medmindre man er oprettet som bruger....

Mvh
Mr-M
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Mr-M]Rigtig god ide - ingen links medmindre man er oprettet som bruger....

Mvh
Mr-M

Det kan lade sig gøre at skrive et link som anonym... hvis den parrer det sammen med nogle specielle ord der er hyppige i disse spam beskeder får den en høj nok score til at blive klacificeret som spam...

Jeg tilføjer løbende ord til - jeg har ikke lavet den intelligent nok endnu til selv at kunne identificere hvilke ord der skal vægtes og med hvor meget - men det skal nok blive en af udfordringer inden sommer ;)

Jeg arbejder desuden på en meget stor ændring på vwnettet der får hastigheden væstentlig op på siden igen....
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
du er en guttermand dan - tak ;-)
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Split261 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det lyder godt Dan, men kan Du/I ikke lave det sådan så man kun kan komme ind og se på vwnettet hvis man er medlem og logget ind? Det vil sparer meget plads, samt mange useriøse anonyme brugere og de fjolser som lægger spam ud vil mindskes betydeligt, samt gøre det muligt for den som opretter et indlæg at slette det igen? Evt lade det slette sig selv efter 1 mdr? Blot en ide som andre sider har(smallblock-opelpower mv).
Split
-------------------------------------------
vwsplit.se
http://www.veteranposten.dk/flereAnnoncer.asp?Id=11698
52 & 62 Splits only. 20739887
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hey admin..jeg tænkte på, om i har overvejet, at lave en vwennelistefunktion herinde... jeg tænker i retningen af jeg bruger jo ofte de samme ofre når jeg skal spørge om noget teknisk i relation til min bil.. jeg synes godt de kan være svære at finde herinde, medmindre jeg kan huske hvor jeg sidst har set dem skrive..eller hvem der har bindestreger i deres navn, med stoprt eller lille osv..
Det er en gang i mellem umuligt for mig, at finde en bestemt bruger..
Bare et spørgsmål
Vwenlig hilsen Vwibeke

Reply

You must log in to post.