Larsson skrev:
[quote=Split 261]Og dette skrev jeg fordi der skal være et agument for alting åbenbart...
Lige et stående bifald til dig.....
[quote=Ex-pro30]
Tja....Jeg tror jeg ligger midt i mellem mange her, jeg kan ik lave en buggy fordi mine hænder ik er skruget godt nok på og gider ik en classic VW så har klippet og klistret efer bedste evne og vupti tillykke en BAJA er født...
Men ligger jeg så helt uden for?????? som jeg plejer???? ;-)
Uha...pas nu på champ !!!
Ifølge "
The CODE" er det nok ikke et godt argument, for at du lavede den til en Baja.
Hvis du skal accepteres i visse VW-kredse skal du nok komme med en større og længere forklaring om hvorfor du ikke VILLE og HAVDE penge til at lave en Classic VW, og nu er det ikke en 51'er vel.....for så bliver det sku nok slet ikke "godkendt" :)
Men ellers skal du have tak fra mig!
Du smider lige netop min pointe op, med at der måske ikke er det vilde argument for hvorfor du byggede den Baja, og hvorfor du lige netop byggede den af denne bobbel og ikke en anden.
Jeg synes nu din Baja er super cool selvom jeg er Buggy-ejer, og også selvom din Baja sikkert ikke er bygget i henhold til "
The CODE" og måske har et par uoriginale dele hist og her :) :) :)
He he... Hvis jeg hade valgt en 51`ere, en split / Ovaler var det for at pisse på nogle der hade gjort mig rigtig harm eller fordi de mente jeg ik turde gøre det.... ;-)
Ang. "The Code" tja..... Må nok give Hendrixx ret man skal gøre det man er bedst til og det man evner og har tiden til.... Det vil sige at man gør som man selv vil og ik hvad andre har lagt retningsaliner for at man kan eller ej... For der knækker filmen også for mig...
Jeg holder mig til de "sikre" af bilerne, Min er klippet og klistret ud fra en årgang 69 1500 ccm med skiver og det hele...
Og ud over det så burde jeg nok ha taget billeder den morgen hvor jeg ik kunne starte og to direktører og en livvagt fra A.P. Møller hjalp med at skubbe min bil igang fordi jeg hade glemt lyset.... Det er en cool måde at starte dagen på...