Bare se! De holder øje med mig... :-)
1977 Bay Bus
Bare se! De holder øje med mig... :-)
Ellers er der vist et eller andet hver tirsdag aften på parkeringspladsen ved Rosengårdscentret:-)
Holder Øje med jer så. Garagedag, tjo, jeg skal bygge garagen så, men det er vel under projekter her så :)
S/M
Ellers søndag ved skovsøen. Der har været lidt engang i mellem. Synes Odense er mærkelig når det kommer til veteraner. Der er så mange af dem, men helt dødt når det kommer til træf-eller hvad det er. Rosengaardcentret er næsten det eneste sted der sker noget.. Morten
Det var bare en ide, ellers er grillpølser sgu et godt lokkemiddel ;-)
Morten: Det kan jeg godt være enig med dig i. Men igen nu må jeg ikke selv køre endnu men skal nok komme efter det!!
Hvorfor kan du ikke køre endnu? Skal den fikses ligesom min :) Godt man har Påsken, der er nok at lave på bilen :) Men skal snart have noget asfalt under hjulene igen.
S/M
Rosengårdscenteret er da fint nok, men bare ikke så hyggeligt.. Synes mere om f.esk søndag ved Skovsøen, så kan man også få sig en is
Der har jeg siddet inde mange søndag aftener, alene med min is;-)
Det er vist ikke der det sner!!!
Niels
Nej.. Men vi må jo bare prøve at blive ved med at snakke om det, så kan det jo være at det blir til noget.
Jeg har ligesom Niels brugt en del søndage igennem de sidste 2 somre på at sidde alene ved Skovsøen. Det er lidt en flad fornemmelse.
Mht. Rosengårdcenteret, kom der flere og flere biler sidste sommer, men det er ikke det fedeste sted på jorden.
Hvis vi kunne få lov til at holde på Flakhaven, er jeg sikker på at det ville tiltrække flere. Der er også mulighed for is ;-) Nogen der ved hvem vi skal spørge?
Mvh/Søren
Hej med jer !!
Det vil være Odense Kommune - park og vej
Der er træf på flakhaven/rådhuspladsen en søndag i hver måned, kan dog ikke huske hvilken.
Der har været mange biler til disse Søndagstræf , af alle mulige slags og nogle gange blev pladsen omkring kirken på den anden side også fyldt.
Der er dog et krav om drypbakke under motoren, der var flere der skyndte sig at købe pizza og bruge papbakken for løsning til dette :-))
Mvh Clausen
S&M: Jeg må ikke køre pga af epilepsianfald men er på medicin og får forhåbenligt mit kort tilbage igen til Oktober :-) Ellers har jeg køreklar spiltbus pickup og til efteråret nok en helt frisk 1303!
Hvis der er nogle der vil være tovholder eller lign er det måske nemmere at få folk til at komme og det skal nogle gange til inden der kommer mange... Det skal jo ses eller høres fra andre. Selv har lidt at lave med mit eget træf, så springer over i år ellers kunne jeg nok gøre lidt for det.
Morten
Morten03: Av, håber da det bliver bedre så, oprigtigt sagt ;) Den slags er ikke at spøge med. Kigger nok op til træffet på flyvesandet, så kan vi lufte kiteboards også, det er området jo godt til (Hvis man får tid til det imellem alle de busser der kommer :) )
Tovholder, den slags har jeg ikke erfaring med, og vores arb. gør at tiden ganske ofte er knap desværre. Men ville godt bakke op om det de dage tiden er der til :) Har set på flakhaven de re rnogen i ny og næ, men troede det var 1 gang årligt kun?
S&M
så bliver jeg lige lidt nysgerrig... kitesurfer også selv, og hvis der er to andre som også gøre det, og køre i vw af den fede slags... så burde vi da mødes på vandet en dag i vores øser.. bruger I kitefyn.dk?
I skal da være velkommen og I kan se programmet i bustræftråden plus at I ikke behøver at følge det hvis der er god vind på vandet.
Morten
Salomon: Nope, har aldrig set den side, kigger lige senere. Er stadig ny på boardet, men gammel hva styrbare drager angår, samme er kæresten, men hun vil hellere vindsurfe. Hende om det :) Der skal da ske noget så, har ikke prøvet andet end et par drager af deroppe, oddsene for at komme galt afsted er lidt lavere deroppe end andre steder jeg gerne kommer ;)
Og det er vel altid skæg med "besøgende" i andre luftkølede, selvom de ikke er voksne :)
S&M
Burde der ikke oprettes en ny tråd eller er det Ligemeget? :D
En ny tråd ville nok ikke være så tosset enda.. Selvom du har fløjet en del med flade drager, så er der nu lidt forskel på dem her.. men har du styr på at få dem op og ned uden du bliver revet af sted, så er du da nået langt.. har du ikke det, så synes jeg du skal finde en der kan hjælpe dig..
Men lad os da se om vi ikke kan mødes ved flyvesandet en dag, det kunne da være hyggeligt..
Jo, har haft den oppe, og vende osv, går fint, men skal have en mindre drage 14 kvm er nok krads nok selvom jeg har vægten med mig, men gider sq ikke ende på sjælland for en sølle trækvind :)
Så er de rbare en der skal starte en tråd op jo :)
S&M
nogen der skal et smut til skov søgen i morgen søndag ved 12 tiden
Der er køretur i klubben :-))
Se mere på vwclubfyn.dk
vi er ikke medlem inu :-((
Derfor er i da meget velkomne - så kan i jo se om det er noget for jer !!
/ Clausen
kanon så kommer vi :-))
Så er det lige om lidt. VW Club Fyn afholder første køredag.
Vi mødes kl. 13.30 ved skovsøen i Odense (Skovalléen)
Mvh/Søren
hej var forbi jer / skovsøen . blev lidt overraskket at der kunne være så mange vw der ude (sort humor) det har jeg ikke set før. god tur. hilsen cj i rød ovaler