Ja netop :-)
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
Ja netop :-)
når de nu lover pisvejr imorgen, bliver det så rykket til en anden dato, eller bliver dagen bare droppet?
Ang klubdagen:
Dagen bliver ikke dropppet, kan være vedkommende´s program bliver lavet om.
Mødes der folk på Fyn, mit indtryk var ellers at de mødtes alle andre steder uden for øen, men ikke umiddelbart her på Fyn. Det virkede lidt sløjt, memdindre man har en bus, så kan jeg forstå der er noget træf oppe på nordfyn ind imellem som en form for event/hygge træf?
/Poulsen
Ja der gør Poulsen. Klubfyn har køredag, en gang om måneden i sommersæsonen og mødedag en gang om måneden i vintersæsonen.Så bare mød op 13.30 i dag, adressen er på tidligere side. Så der kan blive god tilslutning.
Jeg ser om jeg får liv i fruens mc, min egen kører stadigt ikke, desværre. Ellers burde i være nemme at få øje på :)
/Poulsen
Det blev da til 13 luftkølede og et par på vand.
Tak til de andre deltagerne for en hyggelig eftermiddag.
Lars
Hvor kørte i rundt henne? Faldt over link til jeres hjemmeside men fik smidt det væk, mere for at se næste tur hvor der er nogen der kører sammen, men kun en gang om måneden, er det ikke for lidt? ;) Med det fine vejr der er :)
/Poulsen
Hej Poulsen
Ny hjemmeside er netop smidt i luften ..www.vwclubfyn.dk
der kan du se de næste datoer for køredage..
Og jo det er for lidt en gang om måneden, men hellere en køredag med 10-20 biler end 3 gange med 2-5 biler derfor ...
Men når nu sommeraftenerne kommer , skal vi da have en gang "burgerrun" med efter følgende Cruise samt en del fede lørdage ved skovsøen...
Der er også planlagt et par heldagsture , og så er der jo alle de andre DK klubber der også holder træf hvor vi alle jo er velkomne...så derfor er kalenderen fyldt med masser af VW kilometer...
Vi holder også eget træf på Tåsinge i den sidste weekend i August
Mvh Clausen
Vi startede hos et medlem i Rynkeby, og kørte derfra en god tur i landskabet af små hyggelige veje og havnede ved vandet i Nyborg. Om det er for lidt, er svært at sige. Vi har jo her på siden prøvet at skulle samles en gang om ugen, ved skovsøen og det er ikke gået så godt.
klubbens side. http://www.vwclubfyn.dk som lige har fået nyt layout i går.
Lars
hvad med flakhaven/rådhuspladsen er der nogen der kender noget til det
hvor tilmelder mig sig
vw club fyn træf sidst i august
Hej VWmanden
Tja kan ikke lige finde sedlen der var med clubbladet i mit øhh system :-) Men gå ind på hjemmesiden og ind under bestyrelse. Ring til en af dem de kan helt sikkert hjælpe dig. Eller mød op til køredag på søndag og HUSK MADPAKKEN :-)
Lars
Er der nogen som kører ind til skovsøen i aften, jeg overvejer at kigge forbi, nu når vejret er så fint..
http://veteranfyn.dk/page16.html
Vil gerne gøre opmærksom på dette.... det er faktisk et udemærket tiltag og sidst var der samlet 13 biler ;) det har jeg aldrig set før i Odense *GG*
Jeg når desværre ikke skovsøen i aften!
Vil give mads fuldstændig ret. Det er værd at holde øje med. Første gang var der 4 biler (for 3 uger siden), anden gang var der 10 biler, og i tirsdags 13 biler - hvad kan det ikke blive til?
Jeg kommer på tirsdag - i bussen ;-)
Mvh/Søren
Øj, det så jeg først nu. Det er jo perfekt, jeg bor jo kun 10 min væk. Vi ses i aften :)
Thomas
jeg kommer i min MGB GT'er i dag..... men fedt hvis der dukker nogle vw'er op, sidst var jeg alene ;)
fedt at se et par stykker herinde fra.... Men ved da at vi er flere her fra Odense området - Fyn der kunne være mødt op!!! Kom nu frem af busken, det er sku et hyggeligt møde ;)
Mads
Ja det var rigtigt hyggeligt. Og det blev da til et par og tyve biler i løbet af aftenen.
Lars
Husk nu på tirsdag igen.... håber at se lidt flere herinde fra møde op!! denne gang kommer jeg heller ikke i vw, nu er det den gamle kadett's tur til at komme ud og luftes ;)
Mads
Havde troet at jeg skulle ud og møde nogle af jer andre vw folk på fyn sidste år, men heldet var ikke med mig. Så første torsdag med godt vejr, det vil jeg gøre alt for at komme til Skovsøen..... bare lige så I ved det (o:
Er det ikke kunh Motorcykler de rkommer derinde om TOrsdagen sammen med, nogle gange, Amerikanerne?
Har til d.d endnu ikke været der og set flere vw-folk, udover min egen og en eller anden fra Ringe a en enkelt gang. Men helst kommer jeg på MOtorcyklerne :) Det er nemt at få en plads så :)
S&M
Ps. Skulle de rmonstro oprettes en tråd om træf ugentligt på Fyn, synes det er lidt udsvævende at finde ud af hvor folk gemmer sig? Selvom man kigger med på lokale hjemmesider, de virker ikke alle lige aktive/opdaterede.
S/M
Hej Signe og Martin.
Der er en månedlig køredag i clubfyn i sommerhalvåret hver den første søndag. Det kommer op deres hjemmeside inden længe http://www.vwclubfyn.dk
Ellers er det herinde det sker, men nogle lover mere andre med at komme osv, men har du noget spændende eller fed ide så post det her på nettet og så skal vi nok få det sagt videre. Der er smsbeskeder fra klubben hvis der er noget, så der kan mange få mulighed for at deltage hvis de ønsker.
Du er jo også velkommen til at holde garagedag ;-)
Morten
Der er jo Danmarks støreste Bustræf på nordfyn, en halv time fra Odense. Der er masser af parkeringsplads tit på hvor vi holder ;-)
Den her er opdateret - bare smid info i gæstebogen , og det bliver påført kalenderen
http://www.vwclubfyn.dk/?Tr%E6f_%26amp%3B_K%F8redage:Tr%E6f_%28andre%29