Det kan være vi ses derude igen i morgen
Det kan være vi ses derude igen i morgen
Havde regnet med at komme kl. 15 men hvis det er 14 er det ok med mig.
15 er bedst med mig :)
Kan nok ikke nå det før...
Er derude fra omkring 14 tiden, men desværre ikke i luftkølet, da jeg mere eller mindre har opgivet min motor :-(
Lars
Hva nu Lars, hvorfor har du opgivet den???
Kaburatorprobs, olie er begyndt at løbe ud alle steder, går dårligt og larmer gevaldigt. Så nu er den sat lidt tilside igen, så er begyndt at skille den anden motor af og gøre den klar til mit 1600 projekt, så må vi se om jeg kan finde ud af at skrue den sammen :-)
Jeg nåede det ikke idag, glemte sku min nøgle i odense da jeg satte mig i buggyen kunne jeg ikke komme videre og gad ikke skubbe den fra svendborg til odense :)
Ja dovenskab er roden til alt ondt:)
Er der stemning for møde ved skovsøen i dag? Det skulle efter sigende være den sidste dag med godt vejr i et stykke tid.
Jeg er helt klar.
Mvh Thomas
Er desværre på arbejde :-(
Lars
Kørte lige forbi i Golfen, men der var ikke rigtig nogen VW'er (en Golf tæller ikke, selv om den er lækker)
Nej, for fynboerne kan stadig ikke finde ud af det!!!
Giver Niels fuldstændig ret. Var forbi i cab'en kl. 19.30 og ikke en luftkølet i nærheden.
Men der er køredag i VW Club Fyn på søndag den 3. maj, så skal der sparkes dæk, så er det der det sker.
/Søren
Nej vi kan ikke finde ud af det. Men øhh Niels hvor var du den 18 kl 15.00 som du selv havde foreslået? HEHE
På Lørdag kan jeg ikke, da jeg har en aftale på djævleøen, men kommer til vw club fyns møde om søndagen.
Lars
ja jeg var vidst heller ikk den mest fremtrædende fynbo ved søen...
Var på job inde på grand hotel det meste af dagen -
Løhndorf - så godt du kom kørende forbi hotellet (går stærkt ud fra at det var dig) :-) Man reagerer vel på en velkendt lyd af en vw motor
Hej
Løhndorf skriver "Men der er køredag i VW Club Fyn på søndag den 3. maj"
Hvorfor skriver VW Club Fyn ikke sådan noget på deres hjemmeside ? ØV...
Hvis der havde set ud som bare lidt aktivitet på VW Club Fyn`s hjemmeside,
så havde jeg da meldt mig ind der i stedet for i VW-veteranklub.dk.
(måske man bare skulle være medlem begge steder :o)
Mvh. Søren fra Nyborg
Hej Søren SBS
Ja hjemmesiden er lidt død, men på generalforsamlingen sidste måned blev dette diskuteret, og der er blevet dannet et udvalg til at sørge for hjemmesiden, så ny er på vej :-)
Skriver lige hvor det på søndag foregår, når jeg kommer hjem. Du er sikkert meget velkommen og kan evt. også melde dig ind samme dag, hvis du har lyst. Det koster 125,- pr. år.
Mvh. Lars
Hej VW1303
Jeg kan desværre ikke d. 3 maj, skal til fødselsdag samme dag.
Bare i skriver herinde om hvor og hvornår i mødes på fyn, til køreture eller lignende.
Mange hilsner
Søren
Hvor og hvornår er det køredag på søndag? Det kunne være en fin lejlighed for mig at få mig meldt ind i klubben.
Thomas
Clubfyn Køredage:
3 Maj Hundslevvej 5, 5350 Rynkeby kl. 13.30
7 Juni St.Byhavevej 12 1.tv. 5700 Svendborg kl. 13.30
5 Juli Skrøbelev Kirkevej 18, 5900 Rudkøbing kl. 10.00, da dette er en madpakketur.
2 August Odensevej 5, 5620 Glamsbjerg kl. 13.30
6 september Torkildsgade 41, 5000 Odense C kl. 13.30
Man medbringer SELV kaffe/the eller hvad man ellers ønsker at nyde.
Dette var så sommersæsonens ture.
Der ud over afholder klubben træf 28-30 August på Carlsberg Camping på Tåsinge.
Mvh. Lars
Hej SBS
Det er rigtigt at VW Club Fyn's hjemmeside er lidt død, men det er klubben absolut ikke. Der har i det forgangne år været en medlemstilgang fra 68 til 83 medlemmer, og der er helt sikkert plads til mange flere.
Mht. hjemmesiden er der som Lars (VW 1303) skriver, en ny på vej, og det tror jeg alle vi VW Club Fyn'ere glæder os til.
Så "FynBoer (Beboere og Godtfolk)" kom frem fra busken, så slipper du for at stå alene ved skovsøen.
Mvh/Søren
Kan desværre ikke på søndag, bussen vil ellers gerne luftes, og ejeren gerne meldes ind. Arbejde 9-17 både lørdag og søndag. Næste fridag bliver bededag...
Der lavede jeg alt muligt andet ven, for det var jo på denne tråd gjort helt klart at enten skulle man til kattens barnebarns konfirmation, eller også var man lige præcis aftenen før løbet tør for blinklysvæske!!!!
Eller også var der bare ikke rigtig nogen tilbagemelding!
Jeg kører de ture jeg har tid og overskud til i VW klub Fyn regi, og kører ellers alene:-)
Mvh. Niels.
Ps. hvordan skrider motorbyggeriet frem ven?? (Lars)
Hej Niels
Stille og roligt, venter på lidt stumper fra tyskland, og bruger så ventetiden på at læse motorbyggebog, når jeg ikke lige er ude og lave hestefold. Konen får to krikker hjem søndag, måske jeg skulle smide dem foran boblen hehe
Lars
måske jeg skulle smide dem foran boblen hehe.....
Ja så får du jo hestekræfter der kan bruges til noget, he he he