Nogen som kører på derud i weekenden, for de lover jo fint vejr...
man holder ikke op med at lege fordi man bliver gammel, men bliver gammel fordi man holder op med at
Nogen som kører på derud i weekenden, for de lover jo fint vejr...
Yep, jeg kigger forbi:-)
http://www.facebook.com/group.php?gid=56077659143
Prøv at fyre en besked herinde også.......
Jeg kan desværre ikke her i weekenden (men det kommer nok ikke som en overraskelse) ;)
Er desværre til stumpemarked Lørdag og Generalforsamling i VW Club Fyn Søndag
har lige fundet ud af min hovedcylinder er fucked, så jeg er alligevel ikke klar.. øvøv
Spiser min is alene, som jeg plejer;-) nåååååeeeh nej, for sa... mit plejstangsgliderelæ er smuttet, årh pis, nå det må blive en anden gang.......
ho ho..Kan godt se det lød lidt dumt... jeg troede det var mit bremserør som var gennemtæret.. men det viste sig at det bagerste kammmer på min hovedcylinder som var utæt....
Nogen der skal derned i morgen søndag vejret er fint :) jeg tager derned og kigger ihvertfalde
Måske kommer an på mængdden af tømmermænd...
Skal til 30´års i aften.
Hvad tid? hvis det er?
Nix. Gider ikke!
kan desværre heller ikke....
Jeg er der ca kl 14 til ???? Hvis der ikke kommer nogen smutter jeg bare igen :)
Hvis jeg må for konen...
Nemlig Søren ...jeg må ikke - grundet børnefødselsdag
Hva' er den af Lars
Er der ikke plads til børnefødselsdag i bussen?
Mvh/Søren
Jo men ikke resten af den pukkelryggede....
( sidder netop og venter på de dafer af, så jeg kan komme på værkstedet... )
JJStorm & Co, Danieltsd og undertegnede dukkede op ved søen i dag. Altid godt at får sparket lidt VW dæk. Dejlig solskinsvejr.
Det skabte ligefrem trafikprop, da VW'erne kom til byen - skyldes måske at mit cab gik død midt i det hele.
Tak for hjælpen Daniel, med at få skubbet øsen ind til siden. Den var i øvrigt kørende næsten med det sammen igen.
Lad os ses ved søen på lørdag den 18. april. Jeg dukker op kl. 15.
Mvh/Søren
Jamen der skal vi jo til VW Klub Vest :-))
Test og stumpedag
Mvh Clausen
hvor er det var var var og må vi komme må vi var var var
Yes det var endda super vejr idag, og ja ret trafik kaos det gav :)
http://vwnettet.dk/topic/149102#post-437884
Hvis der er nogen der mangler kørelejlighed , så bare råb op
Jeg kan sagtens have et par stykker..
Mvh Clausen
Jeg skulle have været derover og have rullet min, men det kan jo så være ligegyldigt nu!!!!
Arh Niels - du har da en 1300 motor du kan få testet ;-) hehe
Vil det sige at der virkelig ikke er nogen fynboer der rammer skovsøen i morgen, eller tager i alle til det mørke jylland?
regner da med at tage et smut der ud i morgen efter job der ved 2 tiden.. når man nu ikke når til jylland