Farmer skrev:
Big Bang er venner med Shawn Geers og Mike Herbert De står bag LAT olien, (som har vist ret gode resultater friktions og effektmæssigt i dragracerace motorer, og knapt så gode i gademotorer.) Geers kan ikke tåle synet af Jake Raby og Len Hoffmann, som jo var dem der "introducerede" Brad Penn olien til VW Verdenen. Så den er ret gennemskuelig ;-)
Men ja, olie er nærmest blevet en religion.
T
Egentlig havde jeg besluttet IKKE at kommentere endnu en olietråd, men Farmer jeg må nu lige kommentere dit svar for jeg synes ikke du er særlig saglig. At Bang og undertegnede handler en del hos Shawn Geers kan jeg på ingen måde se har noget som helst at gøre med om LAT olie er godt eller ej.... Torben, jeg mener at du er for god og ærlig til at bruge den slags kommentarer til at overbevise andre om at det du sælger er bedre og det mener jeg stadigvæk. Bang og undertegnede er ikke nære venner med Shawn Geers eller Mike Herbert, vi bruger bare en del penge hos dem fordi de sælger nogle gode stumper og olie.
På min nylig afsluttede 16 dages tur rundt hos motorbyggere mm i USA så jeg kun Brad Penn olie et sted i en butik så det dur altså ikke.... Jake Raby og Len Hoffmann er bestemt ikke særlig populære hos deres kunder og kollegaer i Los Angeles området, så Brad Penn olie dur helt sikkert ikke til noget... Nej vel, det er ikke argumenter der kan bruges til noget som helst...
At LAT olie ikke dur på gademotorer må stå for din egen regning for det er ikke det indtryk jeg fik på min USA tur. Jeg har ikke selv testet LAT olien på en luftkølet gademotor endnu,men har set hvad den gør i en racermotor i forhold til andre kendte olie mærker. Dette faktum sammen med de folk jeg mødte i USA (ikke bare Shawn Geers) giver mig tryghed nok til også at vil anbefale LAT olie i DK. Lat olien giver flest fordele på racermotorer, men dermed ikke sagt at gademotorer ikke bruge det, tværtimod...
Ja olie er en svær sag og ikke mindst et område med mange og stærke meninger.
No hard feeling, just my 2 cent:o)
/Rolf
Boxer Service
LAT Olie forhandler