Jeg har spist pizza mens jeg har bestilt stumper til den...
Roder med type 1 fra 68 og hedder sjovt nok Mads og er fra Kbh. Mobil 40 98 12 00
Jeg har spist pizza mens jeg har bestilt stumper til den...
har skubbet den ind i det mørkeste hjørne efter den skar mig.... måtte have 3 sting... Dumme bil
Skiftet udstødning så den ikke larmer mere..
Har monteret min lillesø hylde..
og er i overvejelse om at få købt gulvtæppe til den..
Lars - pas på med at skubbe rundt med den - for år tilbage brækkede en bekendt benet ved det. Hvem pokker var det nu det var...
G.
har støvsuget den og "vasket" den eller nærmere bare skyllet den af efter jeg har været i skoven og kører race.... hehe...
har i dag bestilt de sidste stumper så jeg kan komme til og sætte gearkasse på den nymalede bund....
Skaffet flere prøvemærker - justeret dæktryk - pillet ved tænding - vinket til Lasse da han var på vej ud for at pudse - kørt den tør for benzin, og tanket den igen - lod konen prøvekøre - monteret kaleche i tilfælde af regn ;-)
Fået svejset den tank jeg ødelagde så jeg er klar til at skrue videre imorgen :o)
Svejset dens nye rammehoved på.
Bandet over at jeg ikke fik købt noget karosseriplade i dag, så jeg kunne komme videre med at lappe huller i resten af undervognen.
Skildt forbremser ad.
Jeg har voldtaget CSP's webshop.. Venter spændt på tingene kommer så jeg kan komme i gang.
Har lovet ´67eren at den bliver synet i næste uge. Tid bestilt :-)
IKKE EN SKID... Men i dag bliver den vasket af regnen når jeg om lidt køre til End of Sommermeet..
Jeg har købt mig min første ældre VW i fredags..
En dejlig jagtvogn! :)
Den har jeg stillet i garagen.. Så skulle der gerne bruges en weekend eller to fri her til vinter, hvor jeg lige skal ha' gået den efter så den er klar til sommer.
Bl.a. skal der kigges lidt på karburator og baghjulslejer.. :-)
Muligvis også sænkning og nogle rå alu-drenge..
har lige solgt min så behøver jeg ikke og få dårlig samvittighed over den bare skal så og ikke bliver brugt ;O
jeg har sgu givet den gas i dag , nået mere end det sidste halve år tilsammen på en dag , det er jo helt fantastisk..
og den anden bus fik sig lige et nyt luftfilter , det gamle var sgu forsvundet ;0)
Kørte en tur i jagtvognen og en tur i min boble fra 1965.
De skulle lige luftes inden de smider salt på vejen.
Så kom min bobel fra 1969 lige en tur ned fra liften for at få lov til at prøve en mindre tur på vejen (dog kørende med rugbrødsmotor i "let" løb) ledningsnet er ikke monteret.
Har i weekenden købt en yngre søster (Golf3 cab) , som lige skal kildes lidt i understellet inden brug, så den gamle tøs er forvist til carporten, indtil garagen igen er ledig. Får et meget trist blik fra hende hver morgen når jeg går forbi. vidste ikke man kunne få dårlig samvittighed overfor en bil! :-/
Har shoppet en masse goodies til ´67eren og lidt til ´65eren så den ikke føler sig udenfor
Har fået synet min bobbel i dag uden fejl, har stået stille i 2 år, så det bliver en god weekend :-)
Ny udstødning og pudset og klar til messe i morgen, så skal det bare ik gi regn,..
Jeg har fået synet min buggy idag uden anmærkinger og betalt afgift, sånu skal der skilles og renoveres
Har fået skiftet olie på jagtvognen, og så drillede den når den skulle starte, men nu er der nye kabelsko på starter og så kører det igen.
Så nu skal der laves bremser, sprinkler og horn i weekenden.
Så skal den til syn inden de smider en masse salt på vejen.