Er det et bellcrank eller crossbar ? prøv lige at link til den pågældende model så er det lidt nemmere
http://www.csp-shop.de/technik/pdf/deeng/18236.pdf
Oval 57 projekt
21201801.
Er det et bellcrank eller crossbar ? prøv lige at link til den pågældende model så er det lidt nemmere
http://www.csp-shop.de/technik/pdf/deeng/18236.pdf
Hold da kæft hvor, dumt har jo adgang til monteringsvejledning på CSP`s side.
Ok men det er ikk den løsning jeg ønskede.På den igen.
Vink med vognstang så kan du lære det :-)
Artikel
Anzahl
Einzelpreis
Gesamt
Nockenwellen Typ-4, WEB-CAM (Nockenwelle WEB-CAM Typ-4 284°)
Art.Nr. 109 015 4284 | 1.6 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 179,00 EUR 179,00 EUR
Stößel Typ-4 WEB-CAM 115g (Stößel Typ-4 WEB-CAM 115g)
Art.Nr. 109 309 021HD | 0.8 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 149,00 EUR 149,00 EUR
Ventilfedern SCAT einfach (Ventilfedern SCAT verstärkt einfach)
Art.Nr. 109 623 010 | 0.4 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 33,00 EUR 33,00 EUR
Stößelstangen Chrom-Moly (Stößelstangen Chrom-Moly 281mm lang)
Art.Nr. 109 301 2810 | 0.622 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 69,00 EUR 69,00 EUR
STD Ventile (Auslaßventil Typ-4 34mm / 9mm)
Art.Nr. 109 612 022A | 0.075 KG
bis zu 4 Wochen Lieferzeit Artikel
löschen 19,00 EUR 76,00 EUR
STD Ventile (Einlaßventil Typ-4 41mm / 8mm)
Art.Nr. 109 601 022 | 0.075 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 11,00 EUR 44,00 EUR
Ventilführungen Typ-4 Einlass (T-4 17-2000 STD 12.06mm)
Art.Nr. 101 402 021A | 0.04 KG
kurzfristig lieferbar Artikel
löschen 5,00 EUR 20,00 EUR
Ventilführungen Typ-4 Auslass (T-4 17-2000 STD 13.06mm)
Art.Nr. 101 416 021A | 0.033 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 5,00 EUR 20,00 EUR
Kolben & Zylinder Typ-4 geschmiedet (K.u.Z. MAHLE Typ-4 94x71 mit geänderten Pleuel)
Art.Nr. 198 075 494GP | 14.88 KG
kurzfristig lieferbar Artikel
löschen 559,00 EUR 559,00 EUR
Hauptlager Typ-4 17-2000 (Hauptlager T-4 STDxSTDxSTD )
Art.Nr. 198 481 021A | 0.05 KG
bis zu 4 Wochen Lieferzeit Artikel
löschen 89,00 EUR 89,00 EUR
Nockenwellenlager Typ-4 (Nockenwellenlager Typ-4)
Art.Nr. 198 541 021 | 0.1 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 24,00 EUR 24,00 EUR
Pleuellager Typ-4 (Pleuellager Typ-4 17-1800 STD)
Art.Nr. 105 701 021A | 0.18 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 32,00 EUR 32,00 EUR
Gebläsekasten 22kW/30PS-Style (Gebläsekasten schwarz mit Hundehütte für versetzten Ölkühler)
Art.Nr. 119 025 171S | 4.52 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 88,00 EUR 88,00 EUR
Riemenscheibe Typ-4 (Riemenscheibe Typ-4)
Art.Nr. 105 253 411 | 0.7 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 89,00 EUR 89,00 EUR
Gebläsesystem Typ-4 CSP (Gebläsesystem Typ-4)
Art.Nr. 198 230 400 | 3.4 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 239,00 EUR 239,00 EUR
Drehgasgestänge für Porsche Gebläse T-4 mit IDF (Drehgasgestänge Typ-4. IDF)
Art.Nr. 129 941 400 | 0.562 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 89,00 EUR 89,00 EUR
Ansaugrohre Typ-4 IDF (Saugrohre Typ-4 IDF)
Art.Nr. 129 711 444G | 2.19 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 129,00 EUR 129,00 EUR
Motordichtsatz Typ-4 (Dichtsatz Typ-4 18-2000 74-78)
Art.Nr. 198 009 029 | 0.5 KG
ab Lager lieferbar Artikel
löschen 49,00 EUR 49,00 EUR
Warenwert :
1.977,00 EUR
Versandkostenanteil - :
52,30 EUR
Gesamtpreis :
2.029,30 EUR
Det er 15217,50 kr der til ligges køb af motor 3000kr, køb af diverse rustfri til udstødning og breatherbox ca 1000kr og to stk brugt men iorden 44mm idf 3000kr + slangestudser, slange, diverse dit og dat som jeg ikke helt har styr på.
Så det har minimum kostet 22217,50kr
Kunne nogen tænke sig at købe den..?
15500kr exklusiv B.box og IDF,er.
Hej. den der hjemmelavet gennerratorfod, er det noget du kan lave på bestilling alså uden bundpladen.mvh poul
Det har jeg desværre ikke mulighed for.
Dejligt at høre fra den ny ejer som er MEGET glad for motoren.
Nu er det så mig der ejer denne motor.
Sjovt at læse om den.
Jeg fik den rullet for et par uger siden
og her er lidt tal:
omdr hk moment
4000 88,1 15,8
4500 103,7 16,5
5000 113,5 16,2
Opsætningen pt er med
org varmekasser og single quiet pack
45 mm dellorto drla
Jeg aner ikke hvilke dyser og venturier der er sat i.
Skal derned igen, når jeg har modded lidt på varmekasser(forkorte), udstødning sidder for langt bagud, så kan ikke få bagkofanger på.
I daglig kørsel er den cool... trækker rent fra start op til 150 km/t.
(den kører helt anderledes end da jeg tog den til bustræf)
Oliekølemæssigt valgte jeg at beholde lodret type4 oliekøler og modde alt blik, så så det er næsten som org type1.
Derudover har jeg monteret en termostat styret udgang til 11 ribs oliekøler mellem filter og blok. Oliekøler sidder ved torsionrør og er vinklet 45 grader forhold til lodret.
Ser ud til at temp holdes mellem 80 og 100. (bruger dipsstick..kan bedre lide TeeJays løsning)
Tror i der er hk at hente ved at sætte fx en python udstødning i 45 mm på?.
Jeg kan nu godt lide at den er stille i tomgang og der er mulighed for varme.
Og 113,5 hypper ved 5000 omdr er da ok :-)
R.
You must log in to post.