Godt arbejde må man sige. :-)
Men jeg er lidt splittet over opbygningen af selve systemet.. Underligt noget med det kammer. Sidder der en klap indeni eller hvordan?
Jeg ville være nervøs over "fuel puddling", eller hvad man nu skal kalde det. Det er i sagens natur ugunstigt at have krinkelkroge i systemet, hvor små "søer" af brændstof kan ligge.
Normalt ville man bare have et rør direkte fra karburator nedad i turboens indgang, og så turboens afgang direkte i manifolden.
Problemet med omdrejningstab på turbinen når man slipper gassen er lidt svært at gå til på et sugesystem men til gengæld er luftens vej, sammenlignet med mange andre systemer, meget kort og det minimerer i sig selv turbotøven en god del.
Hvad med ladetryksreguleringen? Du skal vel have en ekstern wastegate på.
Angående tændingen, så er der mange der bare kører med fast tændingstidspunkt, men det er ikke rigtigt godt på en gadebil. Fint nok på en dragracer der kun skal køres med fuld gas.
Jeg ville bruge en standardfordeler med vacuumdåse, så bilen kører normalt når der ikke er ladetryk. MSD laver så en boks der hedder BTM (Boost Timing Master), som retarderer tændingen under tryk. Man kan på en drejeknap trinløst justere hvor mange grader pr punds tryk den skal rykke sig. Ret smart, og ikke særligt kostbar løsning. Den kræver dog elektronisk tænding, men en Pertronix koster jo ikke alverden heller.
Der er nok ligeså mange meninger som der er mennesker. :-)