larsson... nu ved vi begge to at en bil som hans nok har kørt ræs visse steder... men det er jo ikke det der er sagen her... kender rent faktist et par stykker der har lavet en hel masse ved deres biler og IKKE køre ræs både lovligt eller ulovligt... men lad det nu ligge..
bang... ikke for at fornærmer dig for du har ikke gjordt mig noget eller det og for at det jeg nu skriver ikke kommer til at lyde forkert for det er skam venligt ment og vil ikke svine dig til... så håber nu at andre folk forstår det osse...
ja! giver dig ret i at ræs skal holdes på bane...det er ligeså klogt sagt som mange andre har sagt det!!! problemet er bare at man ikke vil give tilladese til en bane nolge steder... har selv i over 10 år været med til at få det indført for som så mange andre VIL VI gerne have en bane man kunne kører på...men kan da med glæde sige at pga af de mange års arb er vi da noget det skridt videre at der bliver kørt 5-6 ræs om året på lukkede veje... og at politiet og dem på borgen har være ude og se og er blevet mere medgørlige... men der er laaaaaaaaaaaaang vej endnu... i sv er deres bane et kanon hit... og den har man også brugt som eks... men igen det er ikke det denne tråd handler om...
kan kun stadig sige at det med politiet gør sit job... ja det kan der være noget om... så skal den betjent bare ikke sidde og sige at han ved en masse om at tune og det ene og det andet når igen klaphatten ikke ved hvordan man udtaler sig og hvor mange heste den hans bil... og at motor og bremser på bilen ikke passer sammen... ved det mener jeg at bremserne var for små som han gav udtryk for... lige på den bil som der blev taget sad der andre og bedre bremser på om de var store nok ved jeg ikke det udtaler jeg mig ikke om.. men de var ikke standart... har set meget andet hvor der er langt stor motor i men stadig små bremser...
og ja han skulle da nok have lavet bilen så den kunne godkendes med det... men i dette lorte land man bor i kan man som jeg skrev ikke engang skifte luftfilter uden det er ulovligt og de kan kassere den...
men de kunne jo sænke deres latterlige afgifter så kunne det være og jeg skriver DET KUNNE VÆRE at der ikke blev tunet så mange biler fordi folk så kunne købe den store model!!
igen et surt opstød for en der passer til sit navn...:-)