Nu har jeg læst hele tråden igennem igen, og der ikke så meget nyt i de nye indlæg - bortset fra det mere personlige. Jeg skrev et indlæg for to måneder siden (side 5, 4. sidste), og disse ord står jeg stadig ved. Mht. det jeg skrev i min leder i decembernummeret er det jo nemt med enhver skreven tekst at tage enkelte sætninger ud af sammenhænget og fokusere på dem. Det giver desværre ofte en helt anden mening end det, der oprindelig var indeholdt i teksten. Men når man går "public", må man forvente, at det man skriver ikke altid bliver forstået - eller desværre fordrejet. Heldigvis har mccloud 550 trykt lederen (sikkert først efter at have fået tilladelse af redaktøren?), så alle "udenforstående" har en chance for at danne sig deres egen mening. Så vil det forhåbentlig gå op for dem, at dem jeg er ude med riven efter IKKE er dem, der har sænkede mv. biler, men dem der er hellige i hver deres tro. Jeg er så formand for den klub, der sætter fokus på det originale, men det betyder jo IKKE, at dem, der synes det andet er smukt og dejligt, ikke kan have lige så meget ret. Jeg har også skrevet i lederen: "Så derfor, lad os være glade for vores køretøjer - såvel som andre glæder sig over deres køretøjer." Rasser - og andre - skriver, at vi skal sænke paraderne og være fælles om vores interesse. Jeg er helt enig! Og jeg er til enhver tid villig til at mødes med repræsentanter fra de andre klubber og prøve at se, om vi ALLESAMMEN kunne blive enige om en fælles politik mht. luftkølede VW'er. Alle, der kunne være interesserede i det, er velkomne til at skrive til mig på min formands-mail på klubbens hjemmeside. Og lige en rettelse til mccloud 550. Størsteparten af beløbet til møder går rent faktisk til kørselspenge, og ca. halvdelen bruger vi på generalfrosamlingen. Det er jo "ulempen" ved at være en landsdækkende klub. Men kom selv til generalforsamlingen, så er det nok nemmere at danne sig et retvisende indtryk. Men der er altså hverken oksemørbrad eller rødvin! Desværre!
Med venlig hilsen, Steen Rode-Møller, Formand for VW-Veteranklub Danmark.