Tror ikke at man skal tilstræbe en "scrub radius" på 0 (neutral).
At fabrikken har valgt at have en anelse positiv værdi, må nok begrundes med det som Rasser er inde på. At man dermed får optaget alle de små slør/slup i alle de bevægelige led. Idet at, som følge af den positive værdi, vil hjulene forsøge at køre væk fra hinanden, og derfor afsluttes indstillingen med toe-in.
Men stadig kunne jeg godt tænke mig at kende den præcise afstand på den "originale scrub radius værdi"..? Men ellers prøver jeg med 20-25 mm, og så antager at det nok er nogenlunde korrekt..
Og så er det jo ikke videre nemt at ændre på fælgenes ET da de er af støbte alu. Nemmere på stålfælge, hvilket jeg dog også overvejer. Og så er denne her øvelse jo også afgørende, inden jeg evt. ændrer ET på de påtænkte stålfælge.
PS: er 99% sikker på at mine spindler og bærearme er ok.