Morten Dahl: Jeg hørte af interne forbindelser at din bus var til service og der var vel kommet et visitkort i bilen?
Årstallet er nu rettet :-) du var nu også velkommen sidste år...
Bustræfformanden
1977 Bay Bus
Morten Dahl: Jeg hørte af interne forbindelser at din bus var til service og der var vel kommet et visitkort i bilen?
Årstallet er nu rettet :-) du var nu også velkommen sidste år...
Bustræfformanden
Gaffa: Du kommer bare, selvom det kun er pladerne der er på :-)
Så er pladsen bestilt, 245 blev det
Hele familien glæder sig til Danmarks hyggeligste træf
Hilsen familien lohse
Super! Vi glæder os til at se jer igen
:-)
Så er vores bus kommet ud af garagen igen og det er stadig skønt at køre bus!
SES
Bustræfformanden
Så er der bestilt plads herfra også :D så skal bussen bare laves færdig inden ;)
Ja det er jo en god deadline :-) Ses
Ifølge pålidelige kilder er der allerede tilmeldt 22 busser til bustræffet. Jeg syntes det er fedt at så mange så tidligt ved, at de vil deltage.
Der er jo stadig mange pladser tilbage :-)
Yeah jeg giver den max gas efter hannover for at få den synet.. :D
Vi har ingen sidste tilmeldningsdato, men man kommer lidt længere ud i rækkerne, hvis man venter til i sidste øjeblik :-)
MEN husk at tilmelde til BUB, for deres træf er lige så smukt, som bustræf er hyggeligt!!
KH
Bustræfformanden
Kommer bestemt også til jeres træf tror vi tager en hel uge på pladsen
ses-auto
Så har jeg lige bestilt plads 255 og 256, der er allerede godt booket !
Ses !
R.
Det lyder godt Ronnie :-)
Ja det er dejligt at der gerne vil komme nogen busser og hygge!
Jeg har fået plads nr.229' ved ikke om jeg kommer alene.
Okay Claus, hun er måske blevet for "gammel" til at have lyst til at tage med?
Nej for gammel er hun ikke,tror bare ikke at hun kan.? Og da det er min hobby og ikke min kones,foretrækker hun nok det andet.
Plejer du ikke have din datter med? Det var hende jeg mente ;-) Din kone er jo også velkommen, men det ved hun vel nok :-)
Hvor mange busser plejer og dukke op..?
Der er i gennemsnit 30-31 busser på pladsen, men vi har været oppe på 38 busser som har været igennem i løbet af weekenden. Det syntes jeg er fedt og dejligt at se som bustræfformand :-)
Husk på det er et meget roligt og hyggeligt træf med fokus på røverhistorier og tjekke div busser ud, samt hilse på nye kommende og gamle venner. Så derfor er der ikke målet at nå 50-60 busser, mere en god weekend med glade deltagere
Fedt..:) glæder mig til og opleve lidt træf ud over Sjællands grænser i år..:)
Der er mange gode træf på den anden side af den store bro;-) Der er faktisk mange fra Sjælland som kommer, så hvis du vil følges med nogen, kan du sikkert nok finde nogen :-)
Fed bagklap på en fed bus :-)
Det forlyder fra pålidelig kilde at der allerede på nuværende tidspunkt er booket over 30 pladser på campingpladsen.
Vi glæder os, selv om vi skal være nabo til Bendix :-)
Mvh/Søren