Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Indstilling af karburator

Tags:

(permalink) Dillen Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Der er tryk på benzinen efter pumpen, og med flere samlinger og måske endda
et (billigt) filter af tvivlsom kvalitet plastik, er der stor risiko for en utæthed,
som tilmed i givet fald sker så det drypper lige ned i strømfordeleren - og så har
du en motorbrand.
Det har kostet mange VW'er livet.
Et filter er nok. Fjern det filter i motorrummet.

Husk at bruge nye brændstofslanger med korrekt mærkning (SAE J30 R9),
- de tidligere typer kan ikke holde til det sprit, der blandes i bio-benzinen i dag.
Lidt mere læsning: http://vwnettet.dk/topic/211920

(permalink) elpres Member
Skrev for 8 years siden | | | |

Jeg har købt noget slange og fjerner det filter asap


Reply

You must log in to post.