Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kørte på arbejde, kan ikke starte nu..

Tags:
No tags yet.

(permalink) apandersphilip Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Den bilen får den store tur, også med tændrørsskift. Hvilke tændrør vil du anbefale? Jeg har søgt her på forummet, men de tråde jeg har kunne finde, er 5-10år gamle. Er det kommet noget nyt siden?

EDIT: Jeg fandt ud af det efter lidt søgen, og der er nu bestil 4x W16-FS-U :)

-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Anders Philip
(permalink) apandersphilip Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Kan de platiner (se linket) bruges på min?

http://www.thansen.dk/product.asp?n=493623457&pn=-655897004

Hvis de andre nu er for slidte

-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Anders Philip
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Ja det kan de. Men regn med at de ikke holder mere end 14 dage. Køb originale.
059 998 051B kalder VW dem men det er heller ikke de rigtige. De rigtige skal starte med 311- i nummeret. Men de fås åbenbart heller ikke mere. Om de er gode nok til en luftkølet ved jeg ikke. Uoriginale plejer som sagt kun at holde indstillingen i få dage. Så er fiberklodsen slidt så kontakterne ikke åbner mere. De må leve et varmere liv end på en vandkølet.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) veteranen Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Bosch platiner af den gaml type nr. 1-237-013-057 findes af og til på Veteranposten ,stumpemarkeder passer på din, de dur og ikke alt mulig skrammel som er lavet i udlandet. Se billedet

img_0545.jpg

-------------------------------------------
veteranen6@gmail.com
Facebook venner nej tak-Kun de rigtige venner har min interesse.
(permalink) fvee Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Det er rigtig Frank, nye er med en "blød" fiber/hård plast klods som bliver blødere når den bliver varm OG det bliver knasten i fordeleren, derved forkert afstand/camvinkel og tændtidspunkt og hvor er man så hende? Anskaf gl. org.fx Bosch/Bremi .find dem på div. stumpemarkeder.Køb ALDRIG nye Bosch repro og lign.
Brug NGK B5HS tøndrør, de har aldrig svigtet mig, ALDRIG BOSCH som er lavet i India/UssR/Brasil/Kina/Mexico/Spain osv.
Det er meget BOSCH vil lægge navn til disse?

(permalink) apandersphilip Member
Skrev for 6 years siden | | | |

Alt blev skiftet, og bilen starter helt perfekt! Jeg har dog et andet problem nu.. jeg har skiftet bøsningen til gearskifteren, og ku kan keg ikke finde 1. Og 3. Gear.. jeg har prøvet at indstille skifferen med 2. Gears metoden.... men det virker ikke, og det hele er meget stramt.. Hvad gør jeg galt?

Jeg har oprettet en anden tråd med samme spørgsmål, så vi ikke blander tingene sammen

http://vwnettet.dk/topic/216630

-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Anders Philip

Reply

You must log in to post.