Se nu er jeg jo en mand der passer på det jeg holder af....
Så lave brølere med den luftkølede ligger fjernt for mig.
Næ hvis jeg endelig skal dumme mig med biler så sørger jeg for at det er udlejningsbiler der må stå for tur.
Historierne er mange, men den mest pinlige foregik sidste år i Frankrig.
I forbindelse med at det "Lille" firma som jeg arbejder i skulle ibrugtage
nogle nye færger på ruten Dover - Dunkerque skulle jeg til et møde i ombord på den ene færge... med bil.
Jeg havde sørget for en billet, men da jeg kom til check ind havde de ikke hørt noget, og de bad mig henvende mig i hovedbygningen.. Altså, jeg skulle vende bilen og køre 500 meter. Meeeen jeg er jo snedig, for hvorfor køre 500 meter nå bygningen lå lige ved siden af check in...... så jeg kørte frem og til højre over en lille kantsteen og.... sad fast... i mudder til bunden af bilen.....
Opstandelsen var stor.. Billet damen (Som jeg lige havde kaldt en sur mokke) det Franske politi (Hvis bur jeg kørte lige forbi uden at stoppe) Terminal personalet (Som ikke ville ha' min bil stående der) og det franske toldvæsen, alle var helt enige (På fransk) at jeg var en stor idiot...(Godt at bilen var på belgiske plader) Jeg fandt heldigvis en Stevedore formand der ville hive bilen fri hvilke blev gjort sidelæns...Av Av.
Bilen overlevede uden synlige meen, dog var træk øjet noget skævt efter rednings aktionen...