Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Din største VW-brøler! Indrøm det her!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gert Member
Skrev for 17 years siden | | | |
kubelsvinet skrev:
Solgte min type1 og købte en Honda Accord.
Slut


:) Min kandidat til
-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) Scharling Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har da også lige en.
Tank måleren var kaput på min gamle split bus tilbage i start 90èrne. og jeg gad ikke at tage motoren ud for at tjekke måleren i tanken. så skar et hul oppe fra og tjekkede.
( ja dengang var det jo bare en bus.... ) nå men sløv som man er så gad jeg heller ikke at hive svejseren frem og lukke hullet igen. Så lage en træ klods oven på tanken og lage det udskårdne plade på plads. Det kan sku blive svejst en anden dag....

Et par dage efter begynder motoren at lyde som en formel 1. hyler helt hysterisk... hva er der nu galt ??? begynder at pille lidt ved motoren, og får splittet så meget af at det vist bedre kan betale sig at flå den ud. ( på det tidspunkt led jeg voldsomt af ungdoms sløvhed ) så der gik lige et par dage inden jeg tog mig sammen og måtte jo så køre på arbejde på den gamle cykel.

Ud kom motoren og hvad lå der inde i blæserhus møllen ??? pinden jeg havde lagt oven på tanken !!!

ud med pinden og samle motoren og ud og køre.. Siden den gang har jeg slidt 4 svejse maskiner op !!

:)
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Heide Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Min brøler.... jeg købte mig en Buggy linder.... skilte den ad.... og kunne konstatere jeg ikk kunne samle skidtet igen..... nederen.....

og nu er jeg så begyndt på samme med den jeg har nu..... bare ikk i samme kaliber.... men den skal jo bare males nye fælge sæder instrument ledninger skal samles lygter skiftes, justerbar forbro.... har alt sammem liggende


BORTSET FRA F
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg kan ikke huske nogle rigtig store brølere med mig og VW'ere (endnu).. Det har mest været små ting tror jeg. I hvert fald ikke nogen jeg hurtigt kommer i tanker om og griner af - så må det jo have været ubetydelig ting. Har nok bare slet ikke skruet nok endnu.

Men før jeg fik VW, havde jeg en peugeot 306 som firmabil.
Jeg var i Odense og besøge mine forældre - det var en søndag, d. 14. november, kan jeg huske (året, hmmm må have været 2000).
Jeg skulle hjem til Kbh og var ved at pakke bil. Min far syntes, det var en dejlig lille bil at køre i, så han havde lånt den til at køre i skoven med hunden om morgenen, imens jeg lå og sov en god bytur ud. Han havde derefter bakket den ind i indkørslen.
Nå, men jeg var som skrevet midt i at pakke bil, og beslutter mig for, at den kunne lige så god blive lidt varm inden jeg skulle køre, det var jo frostvejr, den vinter.
Sætter mig ind, højre ben inde, venstre ude og drejer nøglen. Ja se min far havde også parkeret i gear, bakgear! Min højre fod var landet på speederen.
Bil og jeg vi tog den 0 til hus på 2 sek. Til alt held fik jeg venstre ben ind. Men der røg en fordør, en forskærn og side airbag'en blev udløst.
Det var en skade til 38000 kr og så måtte jeg også lige en tur på skadestuen, da airbag'en fik blodet til at løbe ud af mit øre.

I dag husker jeg altid koblingen inden jeg drejer nøglen.
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) klokmose Member
Skrev for 17 years siden | | | |
har mig selv mistænkt for at brænde hul i stemplerne på en 1300 pga forkert indstillet tæning... det pinlige er dog, at det var anders og scharling der fandt ud af det da jeg havde bilen til salg. glemmer aldrig da andres lå under bilen fordi bilen ikke ville starte han endte med en helt sort arm pga olie og benzin da han vippede dækslet af topstykket

så er der da også lige røget et gearkasse ophæng da jeg vil drife min 65er med 30hk og mudderdæk, det lykkes og det var super cool... men det var klunke lyden fra gearkassen ikke når den ramte bunden

er blevet kloger, men har helt sikkert ikke lavet min sidst bummeret
(permalink) Hagen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Min største brøler var da jeg endelig fik samlet min 1776 med brormands hjælp og fik den lagt i min 1963. Den kørte sgu godt og lød rigtig godt. Men den kørte hel vild varm efter ganske kort tid??? Jeg kontrollere alt igennem og syntes at alt var iorden. Jeg anede ikke, hvad der var galt. Jeg nåede at ringe til farmer og gik lidt i panik indtil min storebror hjalp mig. Yes det var så isoleringen på brændvæggen der sad løs og blokkere for blæseren. Så køling fik den intet af. Lidt hurtigt afmontering af isoleringen og problemmet var løst..
-------------------------------------------
1963 type 1
hagencopenhagen@Gmail.Com
(permalink) Sholmen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Puha... Min største brøler var vel i det hele taget at gå igang med 1303'eren.

Jeg havde min gode gamle skriggule 03'er som første bil og dailydriver. Efter lidt hård medfart som bl.a indebar en parallelparkering på den forkerte side af kantstenen 2 meter inde i en busk skulle bilen pludselig synes. Man er 19 år og ens bedste kammerat er mekker så den gør vi da lige klar til syn. Orv... Nu vi er igang kan man jo lige skifte de rustne skærme ud med brede glasfiberskærme, for det er dæleme saaarjt! Så Dan indkøber et turbolook-sæt. Men finder hurtigt ud af at 1302 og '03 ikke er heeeelt ens med andre bobler. Så der bliver erhvervet nye forskærme. Dernæst bliver der lavet rust og der blir svejst og svejst og svejst og svejst... og spartlet og spartlet og spartlet og spartlet. Og pludselig synes min kære onkel, hvis værksted jeg har lånt, at den måned jeg først forudså at projektet vil tage er blevet overskredet med lidt for mange måneder. Faktisk 12 måneder... Så jeg blir pænt bedt om at fjerne boblen. Så den blir hurtigt fusket færdig og afsted til maler. Og nøj hvor var den flot! Men intet sted at lave den færdig så ud på de gamles græsplæne hvor den står i godt og vel 2 år hvor jeg ikke gider se på den. Så en dag fik min kammerat og jeg vores eget værksted og den kommer derud. Da jeg får kigget lidt på den er mallingen boblet op 30 steder, bunden er pilrådden og fars plæneklipper har været for tæt på og ridset en del.

Så aaaaalt arbejdet er spildt, men pyt med det! Nu har jeg pladsen, lysten og tiden til at gå igang igen. Op på hesten igen og denne gang skal den laves ordentligt.

Så når den en dag triller ud af værkstedet igen er det med god grund at der i bagruden skal stå: Hell was full... So I came back!
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
min største bummert som heldigvis ikke nåde at blive en skade, var vel at jeg under samlingen af min første motor som også var en t4 motor og dermed ret dyr, kom til at anvende et t1 knast drev på krumptappen, det er ikke den samme som den der skal side på en t4 knast. selve boringen i midten passer fint men diameteren og tand antallet passer hellere ikke. men færdig pakket og blokken samlet kigger jeg tilfældigvis ind ved oliepumpen og opdager at prikkerne ikke passer længere, nå ja, jeg skiller den ad igen og får dem til at passe. og pakker, samler, spænder blokken igen. men nu passer den ikke igen så jeg skiller den ad og tæller tænder, og opdager at den passer ikke.

så hvis jeg ikke lige havde kigget ind og havde drejet den en omgang så havde jeg nok ikke opdaget det hvorved at jeg kunne have risikeret at have ødelagt 412s topstykker stempler knast og stødstænger. ret dyre dele.

men jeg fandt en t4 knastdrev jeg havde liggende og brugte det istedet.
(permalink) Sholmen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
(permalink) Torben1500 Member
Skrev for 17 years siden | | | |

Jeg har lært at hvis bilen har stået længe, har motoren godt af at blive turnet en gang imellem. Så med kun forenden af boblen på bukke uden forhjul og baghjulene på værkstedsgulvet skulle den turnes. Jeg syntes godt nok at der var meget kompression på, så jeg tog godt fat og så F..., den står i gear uden håndbremsen trukket = BUMP! Så blev den slammet! Heldigvis var det kun den ene støvplade bag bremseskiven der blev bukket...

Hilsen
Torben
-------------------------------------------
Mobil nr.: 21695625 / E-mail: torbenras@hotmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
min største brøler er nok at jeg ikke købte samtlige splitbusser der var i dk - dengang jeg begyndte med gamle vw'erer og gemte dem alle til i dag :-(
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vwanders Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Mja...

Gik og byggede ny motor for et par år siden, det hele var flot og fint. Fik lagt motoren i vognen og trukket ledninger og slanger noget så fint og sirligt. Det var i de forkromede dage, så blæserhus og skjolde blev pudset og så videre.
Nå - opstart. Starter med det samme, og går noget så fint, da der begynder at lugte af olie! Så væææælter det ud mellem motor og gearkasse.. :-(
Fåårk, har jeg fået klemt pakdåsen bag svinghjulet eller hvad sker der?
Nå ud med motoren, af med kobling og svinghjul. Vipper pakdåsen ud og kigger - ser egentlig ikke dårlig ud, men jeg tænker det kan vel ikke være andet, så den bliver skiftet. Svinghjulet forsigtigt på, motor i, slanger, ledninger og bla bla bla...

Start.

Olien vælter ud..

Nu er det ved at være sent, men virke sakl det fandme inden sengetid. Så på den igen..
Svinghjulet kommer af og jeg kigger på en helt ny pakdåse og forstår ingenting.

Først der sænker jeg blikket 5 cm ned til det hul hvor proppen ved knastakslen skulle have siddet......... #@x&½x!!!

Ommer!
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) T613-4 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har lavet gamle biler i over 20 år, så der har jo været et par smuttere henad vejen. F.eks. dengang jeg satte en automatgearkasse i min Granada og efterfølgende undrede mig over, hvorfor den ikke ville flytte sig. Hverken frem eller tilbage. Efter at have checket oliestand (OK), gearvælgertræk (OK), kardanakslens tilstedeværelse (OK) og afmonteret ventilhuset for at checke for blokeringer m.v. (OK), dæmrede det så: Henne på arbejdsbordet lå den mellemaksel, som egentlig burde befinde sig mellem converteren og selve gearet. Af med gearkassen igen, converteren ud, akslen ind, converteren ind, på med gearkassen: It's cruising time! :-D

Så er der selvfølgig de sædvanlige med at huske at spænde hjul, styrekugler, bremsekalibre osv.

Men når det gælder VW-brølere, så har jeg faktisk også en rigtig pinlig en, selvom jeg ikke engang har fået danske nr.plader på nogen af mine VW'er endnu:
Jeg synes at de pæne fælge på min 412 (de hedder vist Jubilæumsfælge, ikk' oss'?) kunne trænge til en sandblæsning og omlakering. Men da jeg skulle hive dem ud af bagagerummet på Skippers bil, efter at have hentet dem fra værkstedet, lagde jeg lige centerkåberne på fliserne bag bilen, mens jeg bar fælgene over i min egen. Derefter glemte jeg alt om centerkåberne, indtil vi skulle afsted til noget festivitas og bakkede bilen henover dem.
=8-O
Så mine centerkåber bærer nu meget tydeligt præg af at de IKKE kan bære en Audi 80....
Fælgene ligner til gengæld en million.

Er der for øvrigt nogen som har et sæt centerkåber til salg? PLEASE!
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Guderne skal vide at jeg har lavet mange brølere.

Den jeg har fortrængt mindst var da jeg skulle sætte en type 4 motor i min type 1. Jeg havde samtidig sat nye hårde gearkasseophæng, en ny bugpack dims under gearkassen og en masse andet "performance" grej.

Jeg havde også købt en ny svinghjulslås som jeg havde fingermonteret blot for at se om den nu også passede i tænderne på sådan en type 4.

Da motoren skulle i ville den ikke det sidste stykke. Jeg lod motoren sidde i hullet og sleb lidt på blæsehuset. Det gjorde jeg et par gange inden jeg tog klumpen ind og ud et par gange. Til sidst opdagede jeg svinghjulslåsen.....

PS. jeg har et par kapsler til jubifælge

G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Solmex Member
Skrev for 17 years siden | | | |
De fleste af mine vw-brølere stammer helt klar fra min første bobbel fra 69. Jeg fik den til jul som 16 årig og den stod flot og færdig da jeg fyldte 19 år!
Mit første uheld skete da jeg skulle spille smart i Sønderborg bymidte. Jeg ville lave en rap vending for at imponere nogle piger, men landede i et cykelstativ på fortovet foran biografen! Pis - ny skærm + lak!(og hånlig latter fra pigerne...)
Kort tid efter skulle jeg lave bremser på min onkels værksted. Det blev sent og jeg var blevet træt - træt nok til at glemme at spænde baghjulet fast. Det blev til ca 200 meters accelration før bilen begyndte at hoppe lystigt, jeg fik heldigvis (næsten) standset helt inden mit 235 dæk sprang af og smadrede min +8 glasfiberskærm. Pis - ny skærm + lak!
Den sidste episode jeg kort vil beskrive, var det mig og ikke bilen der måtte lide. Jeg skulle en morgen skubbe bilen igang, jeg var alene, så jeg smed den i andet gear og satte tænding på og ville på den måde skubbe den igang. Det lykkes da også, overraskende hurtigt. Den sprang igang ved første turn og det resulterede i at mit førnævnte 235 bagdæk fangede mit højre ben og kørte mig over, hvorpå bilen foresatte i tomgang ud mod en trafikkeret vej. Jeg måtte bide smerten i mig og jeg løb som en spastikker efter bilen og fik den standset ved at kaste mig ind og trække håndbremsen, med det resultat, at jeg nu stod i samme situation, med en bil der ikke kunne starte...
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 17 years siden | | | |
Solmex skrev:
Den sidste episode jeg kort vil beskrive, var det mig og ikke bilen der måtte lide. Jeg skulle en morgen skubbe bilen igang, jeg var alene, så jeg smed den i andet gear og satte tænding på og ville på den måde skubbe den igang. Det lykkes da også, overraskende hurtigt. Den sprang igang ved første turn og det resulterede i at mit førnævnte 235 bagdæk fangede mit højre ben og kørte mig over, hvorpå bilen foresatte i tomgang ud mod en trafikkeret vej. Jeg måtte bide smerten i mig og jeg løb som en spastikker efter bilen og fik den standset ved at kaste mig ind og trække håndbremsen, med det resultat, at jeg nu stod i samme situation, med en bil der ikke kunne starte...


Undskyld, men det er faktisk nok den sjoveste historie indtil nu. Jeg kan levende forestille mig hvordan det har set ud da du spastikker løb efter bilen.
Tak for grinet!

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Gert Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Solmex skrev:

Den sidste episode jeg kort vil beskrive, var det mig og ikke bilen der måtte lide. Jeg skulle en morgen skubbe bilen igang, jeg var alene, så jeg smed den i andet gear og satte tænding på og ville på den måde skubbe den igang. Det lykkes da også, overraskende hurtigt. Den sprang igang ved første turn og det resulterede i at mit førnævnte 235 bagdæk fangede mit højre ben og kørte mig over, hvorpå bilen foresatte i tomgang ud mod en trafikkeret vej. Jeg måtte bide smerten i mig og jeg løb som en spastikker efter bilen og fik den standset ved at kaste mig ind og trække håndbremsen, med det resultat, at jeg nu stod i samme situation, med en bil der ikke kunne starte...



Hahahahaha :)..ja undskyld Solmex, men jeg kunne ikke la` vær`! Der skulle vel ikke være en morsom sjæl, der havde optaget episoden på video? :) næ forresten..behøves ikke. Jeg kan sagtens forestille mig synet!! :)

ps. Der skete vel ikke noget med bilen? ;o)

-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg kom lige til at tænke på et par - som man siger på engelsk: "Incidents".:)

Jeg havde min egen bil på værksted (Min første veteran - en Ford Taunus 17m super fra 1960) for at få lavet bremser og få den synet.

Så havde jeg lånt en bil imens. En Mazda 323 sedan. Der kom jeg kørende ude på motorvejen ved Vejle (med 120km/t) og pludselig gik toppakningen. Olie og vand på forruden.
Når men jeg var medlem af falck, og de kom og hentede lånebilen. Jeg lånte så en anden. En Citroen BX19gti. Faktisk en ret hurtig bil. Den kom jeg kørende i sammen med 4 andre rødder fra byen (2 af dem mine brødre), og i krydset inde i vejle centrum, kom der et par blondiner gående, som jeg selvfølgelig lige skulle imponere. Det skulle jo gøres med fuld hjulspænd og fuld gas - typisk drengerøv:)
Resultatet var meget simpelt. Jeg flækkede gearkassen med en flænge der var 5 cm på det bredeste sted. Ikke sjovt at skulle fortæller bilhandleren at jeg havde øjelagt lånebil nr 2.:) Tror aldrig han fandt ud af hvorfor.:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) PBJ Member
Skrev for 17 years siden | | | |
fremragende tråd, det er jo altid mega morsomt at grine af sig selv og andres "fejl", altså bagefter. For mens det står på er man jo ikke ligefrem stolt af det.

Her er mit bidrag:

Min Baybus har altid levet et sælsomt liv i den tid jeg har haft den. Den får ganske enkelt Jyllandssyge og går i stå og stykker når lillebæltsbroen er passeret. Således har jeg døjet med en starter der hang, lys som kommer og går, skidt i blæseren, Hosten og hakken osv. Alt sammen selvfølgelig på de ture hvor hele familien var med og klar til weekend og ferie. Det morsomme er at alt er gået over af sig selv igen, jeg har således ikke rigtig kunne finde fejlene når jeg kom hjem til fyns land igen, da fejlene så var væk.

Min 68ér bobbel har også haft sin tur. En dag skulle jeg køre min datter til fodbold langt ude på landet. Efter gentagende motorstop gik den fuldstændig død 3 km. før grønsværen. Jeg får herefter overtalt en af de lokale til at slæbe mig det sidste med det resultat at kofangeren bliver flået af i et sving. Det viste sig bare at være platinerne der var brændt af, da jeg havde sat tændingen helt forkert, men jeg havde selvfølgelig hverken platiner eller værktøj med på turen, så jeg skulle på landet igen et par dage efter for at hente boblen nu uden kofanger.
Sidste nye flop var en meget ujævn motorgang i min baybus efter et motorskift. Jeg justerede og skiftede næsten alt, pillede kaburatorer og manifolder af for at tjekke for falsk luft, men lige meget hjalp det. Så gik jeg død i det og gad ikke lave noget på den i flere måneder, da jeg troede at moteren sikkert skulle skiftes/renoveres. Forleden fik jeg den ide at de næsten nye tændkabler måske var problemet og ja efter at havde skiftet kabel på cylinder 4 gik det hele meget bedre og jeg kunne havde sparet mig selv for mange timers arbejde. Men sådan er der jo så meget, man lærer jo lidt hele tiden.

Preben
(permalink) flexer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har os prøvet den med hjulet på min gamle 02. jeg holdte bagerst i min mors carport, og skiftede baghjul. da min svoger så kom og spurte om han ikke lige kunne komme ud, så jeg satte jo bare hjulet på, og vupti jeg er færdig. men ak nej, da jeg nåede til svinget foran kalundborg politi stiation, røg baghjulet af, boltende lå i fodgængerfeltet, og jeg måtte så vente på min lillebror og en dunkraft.

ja der var så os den med min62. der var ingen nøgle til låsen i døren, det havde jeg så kørt med i et halvt år.da jeg så endelig tog mig sammen og kørte ned til jan koed i st merløse for at købe en ny lås.på vejen derned skulle jeg tanke i dianalund, og sprang ud af bilen, bang, og døren var lukket, og jeg havde jo lukket trækvinduet og så er det ikke så nemt at komme ind øv øv.
-------------------------------------------
62 til salg ikke til valg
(permalink) Solmex Member
Skrev for 17 years siden | | | |
drhook skrev:
Solmex skrev:

Den sidste episode jeg kort vil beskrive, var det mig og ikke bilen der måtte lide. Jeg skulle en morgen skubbe bilen igang, jeg var alene, så jeg smed den i andet gear og satte tænding på og ville på den måde skubbe den igang. Det lykkes da også, overraskende hurtigt. Den sprang igang ved første turn og det resulterede i at mit førnævnte 235 bagdæk fangede mit højre ben og kørte mig over, hvorpå bilen foresatte i tomgang ud mod en trafikkeret vej. Jeg måtte bide smerten i mig og jeg løb som en spastikker efter bilen og fik den standset ved at kaste mig ind og trække håndbremsen, med det resultat, at jeg nu stod i samme situation, med en bil der ikke kunne starte...



Hahahahaha :)..ja undskyld Solmex, men jeg kunne ikke la` vær`! Der skulle vel ikke være en morsom sjæl, der havde optaget episoden på video? :) næ forresten..behøves ikke. Jeg kan sagtens forestille mig synet!! :)

ps. Der skete vel ikke noget med bilen? ;o)



Der skete ikke noget, hverken med ben eller bil og det var fra den tid, hvor mobiltelefoner var på størrelse med køletasker og ikke var udstyret med kamera :) (ellers kunne jeg sikkert havde vundet finalen i "Hit med video´en")
-------------------------------------------
M.v.h. Ole Solmer - mob: 61 33 54 61 mail: Bautahus@gmail.com - Haderslev
(permalink) hottentot Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Bornholmer skrev:
min største brøler er nok at jeg ikke købte samtlige splitbusser der var i dk - dengang jeg begyndte med gamle vw'erer og gemte dem alle til i dag :-(


Nej Nej Bornholmer... Vi ved at du kan en bedre historie.. Og nu hvor Mette har fortalt en historie hvor der indgår en Peugeot. så kan du godt fortælle den.......
og der skal være billed med :-) :-)
-------------------------------------------
Med venlig hilsen

Peter "Hottentot"
(permalink) Duus Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har også lavet den med hjulet et par gange... :) Den ene gang med 80km/t - heldigvis uden skader udover en krøllet fiberskærm...

Duus
(permalink) Drbersneglen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hold da helt ferie det her er god læsning...hahahaha...faktisk så god at min chef kom og hentede mig..hahaha....hovsa....kan vi lige få noget mere af det....og har da lært tjek hjulbolte inden kørsel...hahahaha...go jul...
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hehe da vi skulle skifte motor på sonny hans bay og motoren var ude råbte han sæt den lige i gear så den ikke triller ;-)

Reply »

You must log in to post.