Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  66´ Deluxe splitbus - projekt

Tags:
No tags yet.

(permalink) lupojesper Member
Skrev for 14 years siden | | | |

he ha Andreas jeg syntes ikke rigtigt vi har set en vis ovaler eller for den sags skyld en fin 58 på gaden de sidste par år? de er også synet eller tager jeg fejl he he he eller kan de ikke køre`? he he
Husk Andreas ikke kaste med sten når man bor i et glashus ha ha ha ha.
mvh jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Gregers Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg var da lige ude og cruise i Rasser's bus 31.dec i snevejr ... den bliver fin til sommer :-)

(permalink) Morten03 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Flot vogn Rasmus!!

Tag gerne hele familien med til bustræf til sommer. I skal være meget velkomne.

Thilde og Morten

-------------------------------------------
1977 Bay Bus
(permalink) lasse Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Rasser skrev :

Lasse: Stort tillykke, og glæd dig!

Jo tak, glæder mig også meget, men skal lige have lov at vænne mig til tanken :-))

Du burde endelig have dårlig samvittighed, at lave en projekt tråd med sådan en fed bus !! Det er DIN skyld bus feberen raser her hjemme :-)))

Lasse.

-------------------------------------------
VW Type 1,1952 Ragtop - VW Type 3,1972 Fastback
lassegustavsen@hotmail.com -2239 4077- Nordjylland
(permalink) Rasser Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Efter endt husbyggeri og en rygskade klogere/dummere....(vælg selv :-/ ) - så kom jeg endelig igang med bussen igen.

Er ved at gå bremserne efter. Foran skulle der et sæt nye hjulcylindre til, så må vi senere se hvad bagenden kræver. Jeg har købt nye støddæmpere, og var derfor igang med at afmontere de gamle støddæmpere. Det viser sig så at de gamle faktisk ikke fejler noget, og fungerer ganske udemærket. Ved nærmere vask/eftersyn viser det sig minsandten at det er de org. VW dæmpere den forlod fabrikken med i 1966. Imponerende!! Og de ligner et par dæmpere der kun er et par år gamle - trippelhurra for California biler!!
Alle skruer og bolte kommer let fra hinanden, og det er i det hele taget en fornøjelse at arbejde på en så velbevaret bil. Ingen gammel snask der gemmer på kager af rust, kun en masse støv og skidt. Herligt.
Ida kom forbi med godt humør, og hjalp med pedalarbejdet inde fra kabinen :-)

Håbet er at få den synet inden vinteren for alvor sætter ind.

img_3896.jpg
img_3903.jpg
img_3923.jpg
img_3924.jpg
img_3925.jpg

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.