Jeg har heller ikke helt fattet den linie FIVA forsøger at gennemtrumfe.
Hvad får de ud af det, ud over meget færre veteran biler ? (Det er nok et mål i sig selv er jeg bange for)
Når jeg hjælper/guider en person, som er igang med at restaurere sin vogn, så skubber jeg da til "læsset" alt hvad jeg kan, for at få personen til at købe grej der er ligesågodt og helst bedre end det der kaldes std eller original erstatningdel. Det er ikke altid det lykkes. Men engang imellem. Og slut resultatet bliver som regel, at bilen kører og bremser væsentlig bedre og mere sikkert end den gjorde da den var ny. Jeg kan virkelig ikke se hvad galt der er i det (?)
Som VAG Henrik osse er inde på. Det er da de spændende projekter som gør det hele interessant. Hvis jeg bare skulle stå og std renovere 12-1600 motorer uden at kunne/måtte tilføje forbedringer, som er blevet "opdaget" over de sidste 35 år, så tømte jeg mit værksted. End of story.
Men der er desværre en tendens til at øvrigheden hellere ser os rende ind til en fodboldkamp og slås lidt med diverse hooligans end stå på et værksted og forsøge at være kreativ............ - Kreativ,,,,,, der var sku nåed der. Vi skal da på finansloven, som kunstnere!!! Noget af det der blir lavet rundt omkring er da fuldt på højde med det folk, som kalder sig kunstnere lever af at lave. Hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før (?)